31. 1. 2013

DAY 83


Diky bohu, ze jsem mela tohle pondeli taky volno, protoze po tom viknedu se to siklo pekne! Vsatala jsem si nekde v 11 a pohodicka no :D Doma nikdo jen Sarah, tak jsem se s ni bavila, kdyz jsem sla pro snidani. Chystala se do posilky, ze ji fyzioterapeut nejaky rekl, ze plavani je to nejhorsi, co na to jeji koleno muze udelat, tak jsem si z ni delala srandu, ze ji to Mark rikal a tak. A ze ji doporucil teda neco v ty posilce, ale ze se ji tam nechce, ze tam nechodi a tak. Ja uz jsem si pak jen chillovala u sebe, dokud neprisla s holkama, tak jsem sla s nema na chvili hore, ale pak zas k sobe. Nestalo se vubec nic zvlastniho, co by asi fakt stalo za rec ten den.

K veceri jsme meli neco takovyho jako typickou brtiskou snidani. V NE dostali od te zname cerstva vajicka, tak chtely holky toto a sice - volske oko, parek, fazole, slanina, hranolky. Dietkaaaa. Ale nebylo toho moc. Sarah mela rybu, tak se me ptala co si dam a ja to chtela zkusit ackoliv jsem pred tim mela trochu honku jeste z vikendovyho piti :D

Nooo, ale nejzajimavejsi z celeho dne byl vecer. Kdy jsem slysela nejak kolem 11 jak se Sarah s Markem zase hadaji. Parkrat uz jsem je zaslechla, ale ted to bylo fakt vazny. Tak jsem poslouchala. Ale hadali se dlouho, snad vic jak dve hodiny (takze se mi nechtelo celou dobu stat ve dverich) a ja jim proste nerozumim, kdyz se bavi mezi sebou.. Takze jediny, co jsem tak vyposlechla, ze Mark podezriva Sarah z toho, ze ho podvadi, nebo minimalne si s nekym nejak pise nebo tak. Porad rikal, neco ze kdyz "on" (jakoze ten milenec asi) a tak. Rikal neco, ze si zmenila mail a mobil (asi hesla ci co) a furt opakoval, ze jediny co od ni chce aby byla cestna a rekla mu pravdu a tak. Taky neco rikal, ze kdyz one mel byt v Manechesteru, tak ona si hned googlila Manchester, ze to videl na pocitaci a ze to tak delala i s jinyma mistama nebo tak. Tak se ji ptal jestli to dela takhle jako s kazdym nebo co. Ze jediny, co po ni chce, aby k nemu byla uprimna a cestna, Ze uz to snasel dlouho.Ze neco s detma. Neco o tom, ze to neni o tom, ze on spatne ji (protoze on nejak zacal se lhidat v jidle a ja nevim co, nejak to resili drive), ale ze to je neco jinyho. Pak rikal neco o case a ze si nemysli, ze se vrati zpet a pak padlo i neco o prodeji domu ci co. Vetsinu casu mluvil Mark. Jediny, co si pamatuju od Sarah, ze rikala neco, ze neco v tom smyslu, ze kdyz to nekoho uz pak nudi, nebo neco mu chybi a ze to nasla nebo tak neco, ale ze z toho v zadnym pripade nevini Marka, ze to je jen jeji pocit nebo tak neco.

No ja sla spat asi o pul 1 a oni se jeste dohadovali. Mam z toho pekne smiseny pocity, ze co kdyz si budu muset hledat jinou rodinu nebo co ja proste vim :/// Navic jsem zvedava, jestli zitra mi neco k tomu reknou, protoze si myslim, ze musi jim byt jasne, ze jsem je slysela.

Žádné komentáře:

Okomentovat