31. 1. 2013

DAY 85

Na dnesek jsem se celkem tesila, protoze podle rozvrhu tu nemala byt ani Sarah ani Mark. Slo mi hlavne o rano. Ackoliv je pravda, ze mala uz je nejaka lepsi s tim vstavanim. I dneska to bylo v pohode. Sarah odjela hodne brzo, takze ta tu nebyla a v loznici jsem videla svetlo, tak jsem myslela, ze Mark se taky chysta, ackoliv uz tu nemel byt v 7 (a ja byla nahore v pul 8 asi).. Ackoliv trochu si pobrecela mala, tak nikam do loznice neutikala. Rano asi nic zvlastniho se nestalo. Popravde me uz moc nebavi popisovat tyhle rutini zalezitosti :D Takze asi vypichnu jen kdyz se stane neco, co by fakt za rec stalo. Treba jako to, ze jsem pred skolou zas videla toho krasny muzeeee :D Pred skolou jsme potkaly Sam, tu se kterou jsem tenkrat sla do te skoly, jak me pak tak "chvalila" a Jemma kricela na Amber, ze tam je Georgie. Coz je jeji kamaradka ve skolce, ale chodi jen Po, Ut, St. Tak Amber knucela porad, ze nebude urcite ve skolce, protoze sli jinou cestou. Kdyz jsme cekali pred skolkou, tak ale nastesti dorazila, takze vse bylo v cajku. Sam tam byla asi s manzelem nebo co ja vim, kdo to byl. Prohodili jsme jen par slovicek tentokrate. Mala sla do skoly v pohode a ja se mohla vydat tedy smer domov.

Mark byl porad tu, takze jsem usoudila, ze asi zadna prace se nekona. Koukla jsem si na serialek, odpocinula si. Mela jsem v planu, ze vysaju, ale porad se mi nejak nechtelo, kdyz tam byl on. Pak jsem se ale zeptala jestli by to vadilo a samozrejme, ze ne, tak jsem to udelala. A pak opet nic zajimaveho. Cool.

Kdyz jsem prisla pro malou do skolky, tak pred skolkou uz nejaka mamina stala a pak nejaka prichazela a jako zdravila. Ja myslela, ze to bylo na tu druhou tak jsem nejak nereagovala. Ale nevim jestli ta druha prave zareagovala. Pak jsem si ale vsimla, ze ta co zdravila, byla jedna mamina se kterou jsem prohodila neco vcera, tak jsem si prisla pak blbe. Mala mi skocila uplne do naruci, kdyz me videla a porad mi neco vypravela. Byla tedy v pohode. Kdyz jsme pak odchazely, tak tam zrovna sla ta mamina co zdravila, tak jsem se ji zeptala jestli uz byla jeji holcicka lepsi, protoze vcera chudak siiiilene brecela, abych navazala kontakt a nejak zastrela to, ze jsem pripadne pred tim nereagovala. Kus cesty do skoly jsem malou nesla, protoze nechtla sedet v kocare a aspon mi mohla vypravat a ja jsem ji lip slysela. Ale dlouho to fakt neslo ji nest v jedne ruce. Pred skolou jsem zas videla toho pana UZASNAKA a pokusila jsem si ho nenapadne vyfotit.. haha.

Kdyz jsme prisli domu byla tu uz i Sarah a Mark. Takze holky uz jen za nima a ja jsem jen pricmrdovala. Sarah pak neco sila Jemme na "ubor" do brownies, tak ji holky rozkramarily cely siti.A pak rikala neco, ze nevedela ze bude Mark nahore nebo co. A ja jsem rikala, ze jsem myslela, ze ma byt v praci a ona, ze mel nekde neco, ale ze vcera ji zavolali ze to rusi a neco se dnem volna a tak. Uz nevim a neni to podstatny. Sarah privezla z letu nejake briosky. Vyyyyborny to pokrm. Mame jich cely takovy pytel. Holky to jedly a nedojedly tak jsem okusila. Pak se me Sarah ptala, co chci k vece a Jemma prosila at reknu testoviny se syrem. Rekla jsem, ze vlastne proc ne. Bylo mi to vcelku jedno a tohle uz dlouho nebylo. Tak se ptala jestli do toho chcem i kousek slaniny, ze tam ma jeste zbytek, takze proc ne. Ona ani Mark s nami nejedli. Ona se pry najedla v letadle a Mark nevim. Kazdopadne jsem je nevidela spolu promluvit ani slovo.

Po veceri se mela jit Jemma chystat na Brownies a ja jsem pak tam jeste zustala celou dobu s nima. Mark sel s Jemmou pesky a ja byla v obyavaku se Sarah a malou. Docela mu to trvalo a kdyz prisel, atk ani slovo zas. Byl takovy tichy ani na malou se nesmal, nic. Sarah si zas nalila sklenicku. Videla jsem ji, jak mu koukala pres rameno, kdyz delal neco na mobilu. Byla takova vysmata nebo nevim jak to rict. Ale hrala si s malou vic nez jindy. Kdyz se vratil tak zas ticho a divno. Kdyz prisla Jemma, tak jsem se jen rozloucila s malou dala ji pusu. Pak jsem sla jeste nahoru za Jemmou se rozloucit. A Sarah se pak ptala male jestli mi dala pusu na dobrou a ja jsem rikala, ze jako uz joo a sla jsem jakoby dolu. Ale mala zacala vydavat nejaky zvuky a ukazovat, ze ji jeste mam dat pusu na dobrou, tak to bylo takovy mily. Ze si to ode me jakoby vynutila ona.

Žádné komentáře:

Okomentovat