31. 1. 2013

DAY 84


Tak takhle nevstavat se mi uz dlouho nechtelo:/ Porad jsem silene unavena z toho vikendu. Ale vstavat se musi. Mark v praci, takze o jednoho rodice, kterho by mohla mala probudit mene, cool. Kdyz byl cas, tak jsem sla je probudit. Prvni jsem myslela, ze vezmu Jemmu. Ale videla jsem, ze mala uz sedi na posteli vzhuru. Kdyz me videla tak nezacala rvat, ale smala se - prekvapeni. Pak akorat vylezl Mark, tak ji pustil k Jemme ji probudit. Jemma byla nejaka az moc mila a takova napomocna ve stylu, ze si daji zavod, kdo bude drive obleceny a klidne u ni v pokoji a tak. A vubec cely rano probehlo tak nejak v klidu bez rvani ci utikani do loznice.

Moc jsme nestihaly a Jemma chtela jet na kole a mala na kolobezce. Rekla jsem, ze jo, protoze pak jsme vetsinou rychlejsi. Ale je to za trest. Ja kocar nalozeny vsema jejich vecma, lunchboxama, batuzkama, batohama, grrr.. Kdyz se Jemma trochu rozjede, mala ji chce dohanet a grrr.. celou cestu jdem u silnice, takze pro me je to fakt nocni mura. Jeste, kdyz me neposlouchaji. Prvni pecka taky byla, kdyz Jemmu bolely v helme vlasy. Tak se zacala vztekat, ze jsem ji moc utahla copanek a jiny sracky, zastavila se a nechtela jit, protoze v helme ji to bolelo a bez ni ma zakazano. Pak zas spadla mala, ale jen s tak polozila na zem :D Ani nebrecela. Nestihla to, protoze ja uz jsem ji hnala dopredu, protoze Jemma nam ujela takovy kus, ze jsem ji ani nemohla videt. Kolobezkovala az k Jemme ke skole, ale brutalne jsme nestihaly. Uz se chystal tam zavirat tu jejich hlavni branu, takze Jemma byla tentokrat posledni prochazejici.

Pak uz jsem jen nalozila kolobezku a malou na kocar a slo se. Nebyla zrovna v nejlepsi nalade a rikala neco, ze se ji do skoly nechce. Kdyz jsme staly uz pred, tak zas ze se ji tam nechce, tak jsem ji pak nejak nalakala a vchazela s usmevem. Ale kdyz jsem ji dovedla k jedne z vychovatelek, tak to zacalo. Slzy v ocich, krecovite se me drzela a nechtelo se. Tak jsem tam s ni chvili byla, z chvile es nakonec teda vyklubalo asi 15 minut, protoze me porad nechtela pustit, az ji ode me nakonec tak nejak odtrhli s tim, ze mi zamava z okna.

Doma jsem si jen delala svoje. Bala jsem se jit nahoru, protoze jsem nevedela v jaky bude treba Sarah nalade nebo tak, ale nakonec jsem sla. A byla v pohode. Chystala se zas do posilky a jeste o necem jsme se bavily. Zaujimave. Kdyz pak odesla do posilky, tak ja jsem si sla do kuchyne s ntb, protoze jsem chtela neco delat a lip se mi tam sedelo nez na posteli. Udelala jsem si pak michany vajicka s cibulkou a syrem, salate a toast. Kdyz se Sarah vratila, tak rikala, ze to tam krasne voni. Ja jsem zrovna skypovala s brachou, tak byla takova poticha. Ale pak jsem se ji ptala jestli bylo v posilce zas hodne lidi, jako mi rikala vcera a ze jsem si musela jit sednout tam, protoze u sebe pak usinam a ona, ze v poradku, at si sednu kde chci, at tohle vubec neresim, ze by to s ni bylo stejny. Akorat mi trochu zamrzelo ze si udelala jidlo a sla si to snist do obyvaku. Ted to nejak vic sleduju, jak jsem to videla u te Sarah, aupair, ze ona je porad na mobilu nebo neco. Poradne nekomunikuji nebo ja nevim :/ Pak jela na nakup a ja sla pro holky.

Kdyz jsem prisla k male, tak sla ke mne sice s natazenou naruci ale brecela. Rekly mi, ze byla celou dobu hodna a zacala brecet az ted, kdyz me videla. Diky :D ale to bylo z toho, ze byla silene unavena. Sarah mi rikala, ze jim vlezla do loznice v noci nekolikrat. A bylo to na ni videt. Hned se shanela po dudliku a tak. Takze cestou do skoly usnula. Pred skolou jsem zahlidla takovyho dalsiho mrte peknyho asi tatu ci co. Vypadal dost mlade. Vysokej, tmavy kratky vlasy. Tmavy sacko a k tomu rifle. Trochu knirek nebo co, ackoliv to vypadalo trochu jako ala Hitler, ale byl uzaaaaaasnej!! :D My jsme se zas tahly s tou hlidackou deti a mraky dalsima. Jemma nechala tu holcinu, kterou jakoby "sikanuji" jet na jejim kole. Celkem sranda byla, kdyz jsem vyzvedla Amber, tak nemela salu a ja myslela, ze ji nechala nekde ve skolce nebo tak. Ale ani jsem se na to neptala pro pripad, ze by se nenasla, tak bych delala mrtvyho brouka :X Ale kdyz jsme prave sly z te skoly, tak Jemma najednou "hele, neni to nase sala".. a na druhy strana, na silnici tam fakt lezela. Vubec nechapu, musela tam byt uz od rana.. Pak Jemma si vzala kolo od te Grace a ja ji rikam, ze hlavne zadny zavodeni. Protoze tam byla fura jic a vsechno. A ona, ze teda jako jo. A za dve sekundy byla v trapu a zavod. Tak kdyz jsem ji dohnala, chtela jsem ji vynadat. A ona dal delala jak kdyz me neslysi. To me zas vytocila a uz jsem se pripravovala jak to reknu Sarah. Ackoliv ona pak zas typicky otocila a ja se s ni normalne bavila.

Kdyz jsme prisly domu, tak jeste nikdo tu nebyl. Mala zas scenecky jak byla unavena. Posledni dobou mi to cim dal tim vic vytaci, jak kolikrat rve a ani nevi proc, nebo proste rve kvuli vsemu. Ale jakoze fakt rve. Ani slzy, nic, Jen krici. Ja jsem Jemmu prinutila udelat si ukol z matiky. Celkem vedela o co jde, tak aspon ze tak. Mala se zatim koukala na telku a lezela. Jen jsem se bala, aby takhle dlouho neusnula, protoze to by pak zas nespala vecer. Nastesti neusnula. Sarah mi psala nejak pred pul 5 smsku, ze se omlouva, ze uz je na ceste zpatky, protoze ja mela hlidat jakoby do pul 5. Ale tohle nejak neresim, protoze pak stejne s nima zustavam vetsinou do vecere. Kdyz prijela, tak mala se rozbulela. Stejne divna reakce, jako kdyz jsem pro ni prisla do skolky.  Pomohla jsem ji vytahat nakup hore. Jemma hnedka jak uz ma hotovy ukol a tak, tak dostala mraky pochval. Sarah se chystala delat hotdogy a ptala se me, co k tomu chci, jestli neco to uz nevim a nebo jacket potato. Tak jsem si rekla to a zeptala se jestli potrebuje s necim pomoct, ale pry vse v pohode, jako vzdy ostatne. Nacnula si flasku bilyho, ptala se jestli chci taky, tak jsem rikala ze ne. Ale je to jasny, neco se tu deje. Na holky byla takova az moc hodna, male privezla takove Hello Kitty saty nebo co. Mozna to jen moc vnimam, ale prijde mi to vse podezrele. K veceri teda byl hotdog v housce (s tim, ze ten parek byl jako spis takova ta bila grilovaci klobaska) s osmazenou cibulkou, jacket potato a salatek. Kombinace opet zas neuveritelna, ale dobre to bylo.

Po vece Sarah nejak resila, ze v supliku se sladkym byl urcity pocet nejakycho coko zajicku, ktere dostala od Zoey jakoze pro holky, ted kdyz se stehovala. A tak, ze vi, ze jich tam bylo tolik a tolik, jestli Jemma nejaky mela. Tak neco rekla a jeden ji porad chybel. No, mela jsem ho ja. Ptala se i me a rikala, ze jako vubec to neni nic spatnyho nebo tak, ale jen se pta, kvuli Jemme asi. Jenze ja myslela nejdriv ze se pta na neco jinyho, prootze puvodne resila neco s grepem, tak jsem rekla, ze ne a pak mi bylo blby se opravovat a navic mi to bylo i castecne blby priznat, protoze jsem vedela, ze je Zoey prinesla holka :D Takze jsem zpusobila zahadu. Nastesti uz se to pak asi nijak neresilo. Jen Jemma to zas jeste jednou vytahla, ze to fakt nesnedla, ale cajk. Pak uz jsem tu jen s nima zustala v obyvaku. BTW u vecere jsme se bavily, nebo spis jsem se ptala, ze tady nepusti nikoho mladsiho 18 let do hospody, jen do vybranych s rodici. Jemma zas nejak vytahla delani deti a dozvedela jsem se, ze obe sly cisarem. Holky se tady honily a delaly prdelky, ale byla sranda. Kdyz prisel Mark, tak je Sarah pomalu nahnala do postele, protoze uz byl cas. Coz je dalsi vec - Mark prisel dost dlouho na to ze delal tusim do 6.

No nic, tot asi vse pro tento dnesni den.!

Žádné komentáře:

Okomentovat