3. 2. 2013

DAY 87

Nejhorsi sny jsem mela dneska v noci. Uplne hrozne zivy. Neco ze po me skakal nejaky pes a ja porad mu nemohla uniknout. Odehravalo se to jakoby v mym pokoji tady. Byli tam i lidi odsud a tak. Pak se me zdalo, ze me nekdo nekam vlekl, unesl a furt jsem se nemohla zaboha probrat a bylo mi hrozne. Pak jsem se nastesti probudila, ale bala jsem se zase usnout. Usnula jsem a pak me a nejaky dalsi lidi pro zmenu honila nejaka silena vietnamka s jejim otcem a chteli nas zabit ci co. No a pak jsem se probudila asi tak ve ctvrt na 5, kdyz se vratila Sarah...

Rano jsem byla nejvic silene unavena a ospala, nemohla jsem se rozhodnout co na sebe, protoze jsem premyslela uz co si vezmu pak do Bishopu az pojedu po hlidani (hlidam do 12 a pak od pul 6 babysitting). Pak jsem jeste ke vsemu slysela malou jak vlitla do loznice zas. Tak jsem letela nahoru. Nastesti sla zpatky do pokoje k sobe a v klidu se nechala obliknout. Pak jsme sly probudit Jemmu a prislo to. Jemma jestli bych mohla jit k ni do postele (ma to tam ted ruzne zastaveny dekama nebo tak, jakoze dvoupatrovku ma tak dole si udelala takovy domecek. To moc dobre znam), ze mi chce neco rict, ale aby to neslysela Amber. Tak jsem se k ni naklonila a ona ze ne, ze Amber je hned vedle me. Ze at jdu "dovnitr", ze ji nevadi, kdyz to zborim, protoze to muze hnedka udelat zas znovu. A prisel sok.. Kdyz sla vecer do postele (asi dele nez by mela) slysela vcera rodice jak se hadaji. Rikala mi vse, co slysela, uz si to presne nepamatuju ackoliv tohle pisu par hodin po tom. Ale neco v tom smyslu, ze slysela jak se hadaji a pak ze Sarah rikala, ze si teda lehne dole, ze ji urcite nesnasi jeste vic a neco o prodeji toho domu taky resili :// Trochu natahovala. Ja jsem se snazila ji to vymluvit, ze to treba spatne slysela nebo tak.

Pak jsme se sly normalne sly chystat do skoly, vsechno tak nejak klasika. Jen jsem pak koukala, ze prsi, tak Jemma, ze se pujde zeptat Sarah, jestli ji hodi. Sla automaticky dolu a Sarah ji rekla at se zepta taty a Jemma se jeste ptala, proc spi tam a bylo ji odpovezeno, ze tata chrapal. Tak mi rikala, ze nemuze uverit, ze ji prave lhala a ze me oficialne vita v dome lharu. A sla se zeptat Marka. Ten, ze ji hodi. Ptala jsem se ji, jestli se chysta se ho zeptat na to co, slysela. Ona se me ptala jestli by mela, co bych delala na jejim miste a tak. A ze se rozhodla, ze se ho na to nezepta. Ja se ji chtela zeptat jeste jednou co teda slysela, az ji povedu do skoly, to ale se nestalo, tak jsem se ji ptala jeste tady. Tak mi to opakovala. A pak mi rikala jaky by to melo vyhody a nevyhody, kdyby se rozesli ://

Ted tu jsem jen s malou, Sarah spi, Mark se jeste nevratil (je pul 11, odjizdel asi ve 3/4 na 9). Maji ve skole ale nejaky rodicovsky den, ze je tam muzou rodice sledovat pri praci a tak. Mala si nastesti hraje cele rano pekne sama a ja jen doufam, ze se nekdo objevi do tech 12, kdy bych mela koncit, abych mohla do toho mesta.

Kolem pul 12 se nam probrala i Sarah. Chtela jsem si jit zrovna pro neco dolu, ale zaslechla jsem ji tam, tak jsem pokracovala do kuchyne se napit. Kdyz jsem se otocila, tak stala za mnou a uplne jsem se ji lekla. Mimochodem vypadala jako tak slusne po opicce nebo tak neco. Evidentne spala oblecena. Kdyz jsme sedely vsechny tri v obyvaku, tak jsem se zeptala jestli je to v poho, kdyz o pul 1 pojedu do mesta na kavu.. A pak se samozrejme vratim na babysitting a ona, ze jo, ze uplne v klidu a at nespecham, ze nevi ani jak to vecer bude..A pak zacala, ze vi, ze mi Mark teda neco rekl vcera. Tak mi k tomu rekla neco malo svyho.. Ze ona proste si jeste rada obcas uzije, party, piti, Mark ze takovy vubec neni a ze si proste nejak jakoby takhle nerozumi or whatever.. A pak sama zacala, kdyby doslo k tomu, ze by se museli rozejit a odstehovat, tak at se nebojim, ze me to vubec neovlivni.. A pak teda samozrejme ze jo to ziti tady a tak, ale ze me to neovlivni v tom smyslu ze bych ztratila praci, protoze by si me urcite vzala sebou... A neco o holkach rikala, tak jsem rekla o te Jemme.. A ona ze si to myslela a ze si nemysli ale ze je dobry spolu zutavat jen kvuli detem.. Coz jsem ji potvrdila. Ze to vyciti, ze na ne budou zbytecne husty, protoze budou mit svoje naladicky a tak. Takze az si budou fakt asi jisty ze jim to reknou, ze ale uvidi co a jak, ze se to treba nejak vyresi. Ackoliv ona uz rikala i neco, ze by mela three bedroom house nebo neco kousek od skoly.. Ze pokoj pro holky, pokoj pro ni a pokoj pro me.. Takze ona uz to ma asi docela velice promyslene no.. Taky mi rekla, ze do toho pokoje dolu misto Zoe nakonec pujde ona... Ze sam Mark tam byl jednu noc a pak uznal, ze pujde hore bo co a ona sama ze rikala, ze bude lepsi kdyz bude koupelnu sdilet ona a tak, nez on.

Takze jsme si o tom pekne promluvily. Jeste rikala, ze kdybych se tu citila jakkoli nepohodlne at proste to reknu a jestli si myslim, ze tomu dokazu celit. Tak jsem rikala, jak jsem z rozvedeny rodiny a ze mamka je skoro dvakrat, takze tohle tak nejak chapu. Jeste jsme se bavily o tom, ze jak je Mark asi az moc hodnej a ze zensky chteji, aby jim byl chlap verny a tak, ale pak stejne chteji trochu troublemakery. Nebo to jsem aspon teda rikala ja. Ona ale tak nejak souhlasila. A jeste ze mi musi dat penize, ale ze u sebe ted nema cash, tak ze mi da vse co ma a pak vybere. Ja jsem rikala, ze to je v pohode, protoze penize ted jeste mam, ale ona mi stejne jeste vrazila 50 liber, co teda u sebe mela a ja padila pryc.

Bus mel trochu zpozdeni, jako obvykle, tak jsem psala pro jistotu Nicole, se kterou jsem se mela sejit, ze uz jsem na ceste, ale budu asi trochu late. A ona, ze uz je tam, tak ze objedna a zabere stul, protoze tam je docela plno. Ja jsem tam dorazila lehce po 1 tedy, ale nikde jsem ji nevidela. Tak pisu, kde je. A ona, jestli jsem ve meste, tak rikam, ze jo. A ona, ze myslela Costa v nejakym parku. Takze jsem se snazila po sms domluvit, kde to je a tak, ale bylo to daleko, takze jsem se omluvila a sla jsem si po svym. Vedela jsem, ze tam psala jeste Sarah, ze by se pripojila, tak jsem si tak rikala, kde asi bude ona. A kdyz jsem byla v jednom krame a rozhodovala jsem, jestli ji napisu nebo ne, tak mi volala, kde jsem a tak, takze jsem se nakonec sesla s ni a Tamy, protoze obe taky myslely Costa ve meste a to druhe ani neznaly, jako ja a to jsou tu dele a zijou tam :)

Ony pak sly do posilky a ja akorat stihala bus zpatky. Dokonce jsem nejela z toho mista jak jsem byla vzdy zvykla, ale z "nadrazi", takze jsem se musela pekne vyznat v zastavkach :D Ale zvladla jsem to :) Do Takeley jsem mela prijet kolem 3, venku bylo krasne, ja nemela co delat, tak jsem rikala, ze bych mohla napsat Sarah, ze vyzvednu Jemmu. Dohodly jsme se a ja sla pro ni. Rikala jsem si, ze s malou travim mnoem vic casu o samote, tak bych mohla jit treba jednou s Jemmou zas jen. A taky jsem chtla videt toho krasnyho tatika tam, kdyz jsem byla jednou trochu lepe oblecena a tak nez kdyz jen chodim s holkama po vesnici :D Byla jsem tam dost brzo, takze jsem zaujmula misto a sledovala jsem. Za chvili se vynoril. Ohaknutej krasne jako vzdy - sacko, riflicky a takovy vyssi cool boty. Aaaaa.. V ruce nesl ruzovou kolobezku pro tu jeho zrejme dceerecku. Pak jsem objevila jeste dalsiho celkem uchazejiciho. Takze misto toho, abych vyhlizela Jemmu jsem koukala stridave po tatincich :D Ten prvni, rikam mu Adolf, protoze mi proste v obliceji pripomina toho Hitlera, sel s malou jeste tam na prolejzacky. Resp. ona a on jen dohlizel. Tak jsem z nej nespustila oci a pak kdyz sel a mala jela na ty kolobezce, tak jsem premyslela, ze schvalne pujdu a namotam se ji do cesty :D Ale rozmyslela jsem si to..Pak uz prisla i Jemma a sly jsme domu. Cestou si uvedomila, jestli se nemuze vratit na jedno hriste, coz jsem teda zavrhla, protoze mi byla uz i zas docela zima a byly jsme i celkem daleko. Navic bylo mokro. Tak me uprosila aspon na jedno, ktere jsme mijely. Jen na chvilicku jsem ji tam potocila na cem si. A pak se pripojila k nejake asi spoluzacce, takze jsem vetsinu cesty sla stejne sama.

Doma byli vsici v obyvaku. Mala nam "vynadala" ze pro Jemmu mela jit ona se Sarah :) Ja jsem si pak na stridacku byla u sebe a s nima v obyvaku. Jemma byla poslana delat ukol, tak jsem tam byla s malou. Mark se nekam vytratil asi nahoru a Sarah usinala, protoze ji bolela hlava. Pak mi rekla, ze bude nezdrava vecere, tak at si vyberu neco z nejakyho menicka a podala mi ho. Takze jsem si porucila fish and chips zas. Ale bylo pet, ctrvt, pul sesty, 3/4 a nikdo se nejak nemel k nejaky veceri.. Az pak kolem 6 sli tam teda zavolat a Mark pro to pak sjel.

Ptala jsem se Sarah jestli teda nekam pujdou a ona, ze nevi, ze se ptala Marka ale ten ze neco taky jen zamumlal, ale ze uprimne se ji nikam nechce. A taky, ze se nikam neslo. Takze diiiiiky. Mela jsem z toho docela o nicem naladu, protoze jsem mohla byt s holkama, parit a tak.. Kdyby mi to rekli drive. Jediny, co by asi tak stalo jeste za zminku, ze jsem sla se podivat nahoru, kdyz sly holky spat a stala jsem tam tak na schodech.. Jemma si cistila zuby a ptala se me, jestli je vse v poradku. Tak jsem rikala, ze jo, ze jsem jen prisla jim rict dobrou noc.. A ona ze aha a dala mi pusu skrz zabradli. Tak takovyhle omakziky me vzdycky tak nejak potesi.

Ale zbytek vecer uz jsem si stravila u sebe a v nejaky depce nebo co to bylo. Nasrana z toho, ze jsem nikam nesla, navic pak na me padly chmury z meho vzhldu a tak. A jeste ke vsemu mi prislo, ze uz nejak jdu na nervy te Sarah nemecke.. No proste skvele straveny patecni vecer.

Žádné komentáře:

Okomentovat