6. 2. 2013

DAY 89

Konecne se poradne vyspim, tesila jsem se. Ale klasicky jsem se vzbudila uz pred devatou. Checkovala klasicky na mobilu co noveho a rikala si, ze jeste zkusim usnout. To by se mi ale ve dverich nesmela objevit mala. Se slovy, ze ona uz je oblecena a pripravena, tak at taky vstavam. Bylo mi tudiz jasne, ze nikdo z rodicu vzhuru neni. Ale volno jsem mela, to jsem si byla jista. Nu kdyz uz jsem byla vzhuru, tak jsem sla s ni hore. Jemma byla taky vzhuru, cumela na televizi. Na lince flaska od vodky, v lednici nacate vino. Super, tak oba se dali na alkodrahu a nikdo nevstava. Udelala jsem teda sobe a male snidani. Jemma si pak udelala sama a nenapadne jsem ji podstrcila, ze ja nepracuju dneska. Ptala se me totiz neco asi jestli s nima pojedu plavat nebo tak. Tak jsem to v nejaky souvislosti rekla, aby vedela, ze ja tam byt nemam a jeji rodice evidentne zaspali. Coz pak i sama ona rekla. Po snidani jsem se pak zas nakyblovala nenapadne k sobe. Slysela jsem, ze Mark chvili na to vstal nebo mu vlitla mala do pokoje, nevim. Ale neresila jsem to. Sarah vstala az zas nejak pred 12. Pozdeji se mi sverila, jak se ji tam ale vazne dobre spi, protoze Mark fakt silene chrape a vydava divny zvuky, kdyz spi.. haha

Oni pak vsici odjeli do bazenu. Ja jsem si zustala se svoji depre naladickou doma. Zacvicila si, skocila do sprchy, umyla hlavu, poklidila, utrela prach a tak. Pak jsem se rozlozila v kuchyni, protoze jsem potrebovala upravovat fotky a lip se mi tam proste u stolu sedi, nez lezet v posteli zavrena v tom svym sklepe :D Pozdeji se vratil jen Mark s holkama, mala spala. Ja jsem si porad sedela v ty kuchyni. Pak se vratila i Sarah, byla totiz jeste v posilce. Pripravovala veceri a svaciny a tak neco do skoly. Tak jsme obcas tak neco prohodily. Ukazovala jsem ji nasi spolecnou aupair fotku, mela jsem tam pripraveny pohledy, tak si je prohlizela a tak. Taky jsem ji rikala jak se me Jemma ptala na to, jestli mi rekli, ze se rozvadi. S Markem se normalne tam bavili, ale mne bylo tak trapne chvilema tam sedet v ty kuchyni, kdyz tam byli oba, protoze jsem si rikala, ze si treba chteji neco zas vyrikavat a jinde pred holkama poradne nemuzou a tak. Rikala jsem si, ze aspon pak prostru, ale zacal to am vytahovat Mark. Tak jsem rikala, ze to udelam a on v klidu, ze je cas, ze to jen dava na stul. Tak jsem to po chvili stejne prostrela, aby to zas nekdo neudelal drive. Mark sel davat kureci kousky nejaky na plech a ptal se me kolik si dam. Tak jsem rikala tak tri (za prve jsem poradne nevidela, jak byly velky a za druhe si radeji reknu min, nez abych vypadala jako jeste vetsi zrout). Oba se na me usmevne podivali a rikali, ze oni sni tak 10 :D Rikam aha a sla jsem se na to teda podivat blize a rikam, ze ja tak 5. A Mark jestli teda 6 a zas se zacali smat, ze bylo vlastne uplne bezvyznamny se me ptat :D No nakonec jsem za ne byla rada, 3 by byly fakt malicko. (K vece jinak kureci pikantni kousky, bramburky ty jejich mini dobre normalne ve slupce a salat).

Tusim, ze to je tak "nejzajimavejsi" z tohote dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat