6. 2. 2013

DAY 88

Sobota, ktera mela byt puvodne volna.. Nu co, stejne jsem nikam nemohla vcera, tak ono je to vlastne uplne jedno. Jelikoz pisu zase se zpozdenim, tak si popravde nepamatuju moc rano, ale zrejme se nic moc vyznamneho neudalo. Nasnidaly jsme se, Jemma cumela na televizi, mala si hrala. Obcas se pohadaly. Klasika. Prvni vstal nejak Mark, Sarah az kolem pul 12. Pak sly holky do sprchy, protoze jsme se chystaly do Harlow. Uz vcera mi to Sarah rikala, ze pojedou, tak jestli chci taky. Ze potrebuje jen nejaky ulozny krabice, ci co (ze by stehovani), takze nic zajimavyho.

Pocasko vypadalo docela hezky. Za oknem, takze jsem na sebe hodila jen delsi triko s rolakem a sacko. Docela jsem podcenila no. Nevadi. Mela jsem uz od vcera divnou naladu. Ze jsem nemohla jit s tema holkama pit a tak. Psala jsem te Sarah, jestli bych u ni nemohla spat dnes, kdyz jsem vedela, ze jdou ven. Az takhle jsem byla zoufala. Normalne se snazim toho nekoho primet, nenapadne samozrejme, aby mi to nejak nabidnul sam. Coz jsem se vlastne snazila i tady, ale kdyz uz jsem pak potrebovala vedet a pripadne se zeptat Sarah moji a tak, tak jsem se prose na ferovku zeptala. Ona mi odpovedela, ze by to nebyl zadny problem s nima jit, ale ze ja potrebuju nekde presne a u nich krome Marion tam spi jeste nekdo od te rodiny, takze uz neni zadna perina. Tak jsem samozrejme podekovala a nechala to byt. Pry mam zkusit jeste Tamy. Ale vedela jsem, ze ta takhle do hospody a tak moc rada nechodi a jeste ke vsemu mela kocovinu z patku. Avsak zoufale jsem zkusila i ji. Moje obavy se naplnily. Takze nic. Proste jsem se musela smirit s zadnou party. Cestou do Harlow jsem se ptala Sarah, jestli v Takeley nejezdi fakt zadne vlaky a jak ma clovek pak teda sanci se dostat z nebo do Takeley v NE, kdyz tam nejezdi busy, ze bych treba chtela nekdy takhle prespat u nekoho v SO, ale pak se nemam jak dostat. Tak rikala, ze to samozrejme neni zadny problem, at kdykoliv zavolam jim. A jestli jako chci dneska nekam jit, tak jsem rikala, ze to jeste neni jisty a ona ze v pohode, ze v nedeli stejne urcite nic nema. Taky rikala, ze do Harlow obvykle nejezdi takhle o vikendu, ze tam je strasnych lidi a ted je navic u nekteryc lidi po vyplatach tak to bude jeste horsi. Nu co.

Lidi tam bylo fakt mraky. A zima. Tady se videlo, jak jsem podcenila sve obleceni. Nu nekolik hodin jsme prose stravily klasicky smejdenim po kramech, takze to tady vypisovat nebudu, jen vypichnu urcite veci.

- hned ze zacatku Sarah pry, ze mi musi vybrat zbytek penez, abych si mohla pripadne neco koupit, treba plavky ( :D ), takze v bankomatu na ulici vybrala a jen tak mi tam strcila do ruky zbyvajicic 230 liber. V pohode jsem si tam teda chodila celou dobu se skoro 9 litrama v kabelce no.

- potrebuju nejaky teplaky, takze Primark byla na tohle jasna volba. Vybrala jsem si jeste dalsich hafo veci, ale nakonec jsem usoudila, ze to neni nutne a tak. Takze jsem teplaky a jedny high-waisted kratasky jsem si vzala. Kdyz jsem ale sla k pokladnam a videla tu frontu, tak jsem se na to vyprdla. Skoda, ze jsem ale nebyla o par sekund rychlejsi, protoze kdyz ja jsem prichazela k pokladnam, Sarah akorat zaplatila a rikala mi, ze to jde rychle, at klidne jdu a nespecham, protoze oni uz jdou stejne jen nakupovat jidlo. Mne se ale nechtelo

- umirala jsem v Poundlandu. Kram kde maji vse za libru od drogerie, pres "elektroniku", naradi, po jidlo. A nejsou to jen sunky. Jsou to i normalni znacky, co se jako treba kosmetiky tyce nebo toho sladkeho a tak. Prvni u ceho jsem umirala byli Me to you nebo Hello kitty veci. Meli to na vsem - pasty, kartacky, naplasti, plastove hrnicky proste vse. Ja jsem si teda koupila jen vlhcene Me to you ubrousky ( a pak nejakou drogerii a dalsi potrebne veci), ale fakt jsem z toho umirala.. To je vse tak tutu nunu :) A hlavne jen za tu libru, tak to laka nejvice. Stejne jako to sladky. Jen za libru. Takovy cokolady, muffiny, proste vse. Mrte vyber. Ale ja jsem odolala. BTW meli tam i Milky!

- prosla jsem si Topshop, River Island, Primark, New look, Dorothy Perkins,.. a kupodivu se mi toho zas az tolik vsude nelibilo ( a nebo v pripade hlavne Topshopu se mi za to nechtelo zas tolik vyhazovat).. U Dorothy jsem si koupila riflove leginy, puncochy a retizek.. To vse za 15 liber. U kalhot jsem si nebyla jista jestli stoji 20 nebo 12 a nakonec vysly na 10. Proste nekup to :D Retizek puvodne nejaky 14 liber, ted za krasne 3. Za puvodni cenu bych ho nekoupila nikdy. Zas tolik se mi nelibil, haha. Zaplatila jsem to castecne z nejake Sarah darkove karty, protoze rikala, ze ona si tam nemuze nic vybrat, ale dala jsem ji za to cash.

- v Harlow je i T.K.Maxx, kde maji super veci, posledne se mi tam libily vsechy ty ruzne dzinove vesticky, ale ani jsem se neptala Sarah, jestli si tam muzu zajit nebo tak, protoze vim, ze kdyz jsem u sebe mela tolika penez, ze bych tam asi i hodne zbytecne nechala a chtela bych ted aspon neco setrit. Hadru jsem si nakoupila mraky a ani to nenosim. Ale to je i hodne kvuli pocasi, snad az bude teplo, tak to vse pekne budu stridat denne, jak jsem zvykla :)

Kdyz jsem si prosla, co jsem chtela, tak jsem se vydala hledat zbytek do ASDY, kam sly nakoupit jidlo. Celkem velkej kram a mraky lidi, takze docela umeni, ale nasla jsem je. Psala jsem Sarah v jakem oddeleni jsou, ale az doma jsem si vsimla, ze ji ta SMS ani nedosla, takze odpovedi se mi samozrejme nedostalo. Nocni mura nakupovat s temahle dvema. Nikdy proste poradne nevidim deti takhle litat kolem, vsechno se pokouset otevrit, hodit do kosiku nebo v tom lepsim pripade to jen osahat. Do toho se jeste vecne dohaduji. BTW, kdyz jsem je nasla, tak Jemma mela vyhrnuty rukav a porad si neco hladila na ruce. Tak se ji ptam co to ma. A tam takova modrinka a kolem cely cerveny. Ji Sarah stipla, kdyz zrejme zlobila. To oni jim s Markem delaji, kdyz fakt uz nemuzou a mlatit je nesmeji ze. Mala zacala potrebovat na zachod, tak me Sarah poprosila, jestli by mi nevadilo s ni jit. Tak rikam, ze urcite ne, kdyz mi rekne kde a co a jak. Jemma sla nakonec s nama. Ackoliv dostat se na druhou stranu kramu a pak skrz vsechny ty fronty na zachody bylo umeni. Ale zvladly jsme to. Pak uz jen pokracovala nakupovaci nocni mura a cekani ve fronte. Coz se mi malem stalo osudnym, nebo jsem se tak aspon na chvili citila....

Mala pak furt vyhudovala jestli ji vezmu do naruci, tak jsem ji pak nosila. A kdyz jsme staly ve fronte tak zacala tahat Jemmu za vlasy a nechtela pustit. Kdyz ji konecne nejak pustila, resp. kdyz jsem jeji ruku nejak vymotala z Jemminych vlasu, tak uz ji zas natahovala zpatky. A ja jak jsem tomu chtela zabranit, tak jsem ji jakoby po ty ruce majzla. Ale tim stylem, ze jsem prosne narazila na tu jeji ruku a pak ji pritlacila jakoby ji k telu. Jenze ona spustila krik a plac a ze jsem ji bouchla. Kram plny lidi, "svedku", tak jsem chvili mela docela nahnano. Ale kdyz se Sarah podivala co se deje, tak rikam jakoby Amber, ze jsem ji nebouchla, ze jsem udelala jen to a to. No nastesti nenasledovalo zadne vysetrovani ani nic podobneho a ja stale ziju a mam svoji aupair praci :D

Kdyz jsme prijely, tak jsme vytahaly ten nakup velky jak krava a sla se dela vecere. Cestou se me Sarah ptala co si dam, ze Mark udelal pro holky bolonsky spagety, ale ze ona si da asi jen rybu a salat. Tak jsem rikela, ze muzu taky totok. Pomohla jsem s pripravama, jakoze co se tyce nejakyho prostreni, pripraveni oblohy a tak. Kdyz jsme jedly, tak Sarah prozradila, ze Mark je v Lakeside, tak Jemma rikala, ze to ma teda docela pruser u ni, ze nic nerekl nebo tak. Kdyz prijel tak privezl jeste dalsi jidlo, tak mi to prislo jako takova nedomluvenost mezi nima dvema, protoze neco z toho jsme privezly i my. Ale mozna to jen moc sleduju. Ja uz jsem si pak sla tak nejak po svem.

Žádné komentáře:

Okomentovat