14. 1. 2013

DAY 66

Piatok ma najdes v tom najlepsiem klube... A nebo taky ne :D

Rano se nic zajimaveho neudalo. Mala byla tusim nejdriv v pohode, ale pak vlitla Sarah stejne zas do pokoje. Dohady a postuchovani s Jemmou. To uz je prosta takova ta ranni rutina. Ackoliv uz je to takovy lepsi. Aspon teda Jemma. Fakt v pohode takovy s ni.

Sarah byla cely den doma, protoze standby. Ja jsem si s malou zas hrala s jejim domeckem a tak. Sarah byla vetsinu casu s nama v obyvaku, takze Amber vicemene obstaravala. Nebo jakoze okrikovala nebo tak. To je jen tak neokriknu nebo neco, kdyz jsou tam oni. Odpoledne ji nejak zvonil telefon. Byla to ta znama, ktera hledala aupair. Byly na drate docela dlouho. Snazila jsem se tak trochu poslouchat, ale pritom vypadat, ze vubec nevim, ze vlastne telefonuje :D Ale zajiste jsem obzvlast zbystrila, kdyz rikala, ze tahle Tereza, kterou ted maji je really nice and relaxed. Ackoliv jsme byly v jedne mistnosti, takze i kdyby si myslela neco jineho, tak pochybuju, ze by to rekla :) Mne volala ta Monika, znama od tety, a mela volno v SO, coz ja ne, tak ze se jeste dohodnem zas na jindy. Mala pak zacala zas nejak vytrapovat kolem pul 3, ze chce dudak a tak, tak ji Sarah rekla, ze jestli si ho veme, tak jde ale do postele. Tak sla. Necekala, ze usne. Ale usnula. A ja mela ve 3 jit pro Jemmu zejo. Rekla mi, at necham Amber spat a vezmu si telefon, kdyby ji naaaahodou odvolali.

Takze pro Jemmu jsem sla sama. Klidek, music v usich. U skoly se me ptala jestli muzem jit s jeji kamaradkou, cernoskou, Abigail. Tak jsem rikala ze jo. A jestli si muze jit teda jeste hrat tam na hriste, tak jsem povolila no. Tuhle Abigial a jeste par dalsich deti vodi vzdycky jedna zenska. Stara se o ne. Potkavam ji hodne casto, chodili jsme s nima domu taky casto a nikdy se neusmeje, nepozdravi, nic.. Jemma s tou Abigail zas nejak ruzne delaly takove naschvaly jine te holcicce tam. Az to ta jejich hlidacka utnula. Rekla Abigail at pocka a necha Jemmu jit. Ze se k ni nechovaji hezky. Tak jsme ji pak s Jemmou trochu pomluvily. Jemma zacala. A ze to podle ni dela jen pro penize a tak. Ja jsem rikala, ze svuj nazor radeji rikat nebudu, ale pak jsem to rekla. Je mi to vlastne jedno, ze..

Po skole Jemma koukala klasicky na telku, mala uz byla vzhuru. K vece jsme mely nejake kureci maso necim plnene, jacket potato a salatek. Zustala jsem s nima zas az nejak dokud neprisel Mark.

Mimochodem si me uz drive na FB pridala nejaka holcina, aupairka tady odsud. Ale nic nepsala nebo tak, tak jsem ji napsala dneska ja. A zjistila jsem, ze ona mi psala uz drive, ale neukazalo se mi to. Bydli dokonce primo tady v Takeley a domluvily jsme se na pondeli, ze bysme se mohly sejit. Resp. nejdrive jsem se domlouvaly na dnesek, ale z toho pak seslo. Tak snad uz se to tady zacina vse pekne rysovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat