14. 1. 2013

DAY 68

Dneska jsem mela pekne volnicko, takze jsem se konecne trochu vyspala. Ackoliv jsem nespala nijak dlouho, to ja proste nedokazu :) Kdyz jsem si sla pro snidani, tak jsem se ptala Sarah jak jeji koleno a pry porad boli. Trochu jsem si ulevila, ze tedy se nepojede nikam na kole :D Ja bych jako nemusela, ale stejne bych asi byvala jela. Protoze jsem nemela zadny plany na nedeli tady. Na FB jsem sice mela zpravu od jedne z tech aupairek, ze se chystaji do posilky a pak na kavu, tak kdyby se mela jak dostat, at se ozvu. Ale do Bishopu bych se nedostala :/

Kdyz jsem si pak byla u sebe v pokoji tak kolem 12 prisly holky, ze pojedou do Cambridge, tak jestli chci s nima. Ptala jsem se jako jestli tedka. A ona, ze se zepta. Tak ode me zarvala nahoru na Sarah kdy.. Tak, ze pry asi za pul hodky. Tak jsem se zacala chystat. Mezitim mala zacala si zas zkouset tady nejaky boty ruzny a Jemma ji mela dostat nahoru, tak me prisla poprosit, jestli ji pomuzu. Tak jsem ji odnesla nahoru a rovnou se Sarah ptala jako jestli to neva. A ona, ze ne, ale ze muzu jet jeste jindy jak se chystaji, ze jen proste necce s holkama sedet doma, ze vytrapuji a tak. Tak jsem rikala, ze je docela hezky a stejne nemam co jinyho v planu, tak ze pojedu.

Cesta v pohode. Nadhodila jsem, ze se moje kamoska chysta taky na aupair, ale do Nemecka a tak jsme se dobu bavily o Nemcich, pak Sarah ruzne prechazela k jinym narodum jak ma zkusenosti z litani a tak. Takze docela se nam ta debatka rozvinula :) Taky jsem vytahla tu zenskou, o ktere jsme se bavily s Jemmou. Protoze jsme rikala, ze jakoze anglicani jsou takovy az zas hodne zdvorili, ale ze ona mi prijde takova prave zvlastni. A Sarah rikala, ze to samy ale ze to hlavne asi neni ani anglicanka. Takze jsem rikala, ze tim se to vlastne vsechno vysvetluje no :) Holky se zas ze zacatku silene postuchovaly a otravovaly, nez Jemma "usnula". Spis jen lezela, protoze jak pozdeji rekla, tak ji bylo blbe. Ale to mela z toho, ze si cetla v aute.

Dojeli jsme nekam na okraj, kde je pak parkoviste a muze se jet do centra busem. Takze jsme jely tak. Doubledeckerem. Bylo to pekny. Bylo sice docela zima, ale neva. V Cambridge jsme hned zapluly do nejakeho nakupniho centra. Krasny! A v tomhle duchu se tak nejak mel cely nas vylet. Nakupy a obchody. Ukazaly me, kde se tam da jet na lodce jakoze vyhlidkova trasa nebo tak. Prosly jsme nejake ty college. Zastavily jsme se na jidlo v MarkandSpencer a pak se zas pokracovalo.

Nejvetsi zastavku jsme mely asi v HM. Ja jsem to tam jen tak prosla a snazila se odolat slevam. Az mi Jemma prinesla nejake saty, ze jsou pekne, zlevnene a ze by bylo hezky videt moje tetovani. Tak at si je zkusim. Sarah mi rikala, ze se jim libily, ze teda nekoukaly na velikost, abych si asi nemyslela. A Jemma hnedka at si vemu vic veci, jdu si je zkouset a ona ze bude me to hodnotit. Tak jsem si vzala tyhle saty a jeste jednu kosili. A ona mi pak nanosila jeste neco. Kdyz jsem se po dobne vyrabala z kabinek, tak jsem videla, ze Sarah uz ma vymeneno, co potrebovala a byla tam docela velka fronta, tak jsem to sla oboje vratit ackoliv jsem si chtela aspon tu kosili vzit. A Sarah se me ptala jestli jsem se rozmyslela. Tak jsem rikala, ze ne ale ze ta fronta nic moc. A ona at jsem v klidu, ze nikam nespecha. Tak jsem si sla pro tu kosili. Saty byly sice fakt pekny, ale nemam to tady zatim kam unosit a to jedny uz mam. Ve fronte jsem si vsimla jeste pekne kabelky, tak jsem si ji taky vzala. Oboje bylo hoodne zleveneny.. Celkove to byly samy slevy. Do normalniho zbozi za plnou cenu jsem se vlastne ani nepodivala si ted uvedomuju :D Kdyz uz jsme pomalu sly, tak Sarah mi jeste ukazala takovy kabat za 10 liber, co si o tom myslim na ni. Ze je to velikost 10 ale ona by potrebovala spis 12 (myslim).. Tak si to oblikla a bylo to v pohode, slusel ji. Mne se taky libil, ale prave ty velikosti meli jen male. No takze jsem ji primela ho koupit a fronta se stala znovu :D Jo, vybrala jsem si proste dobrou rodinu :D

Nakupy jeste pokracovaly v nejakem dalsim nakupnim centru, kam jsme sly skrze nejaky park. Vypadalo to hrozne hezky. Ale zima na nejaky prochazky nebo tak. Na ty nakupy to bylo idela :D Sly jsme do Debenhams, kde si Sarah potrebovala vymenit boty za neco. Tak jsem ji pak pomahala zas vybrat neco mezi kabelkou a penezenkou. Libilo se mi, jak se me ptala na muj nazor a tak. Proste to bylo takovy fajnovy odpolko no :D Sice Jemma nakonci uz pak byla zas typicky otravna, ale vsechno nejak dopadlo.

Cambridge jsem si zamilovala. Krasny mestecko. A ty kluci tam.. oooooo <3 Stylovy proste. Ale bohuzel i holky no :// :D Kazdopadne se tam chci jeste urcite vratit!!

Cestou zpatky jsme v aute hraly nejaky hry, zastavily se jeste rychle nekde pro syr. Kde ja jsem zustala sama s holkama v aute a to bylo za trest. Mala chtela se za kazdou cenu dostat za volant, coz jsem ji nechtela dovolit, takze rev jak prase. Pak Jemma vymyslela super zabavu, kdy mi strklay dopredu jejich nohy at cucham. Jo, to bylo fakt moc fajn :D

Kdyz jsme prijely, tak Sarah se dala do delani vecere, tak jsem aspon prostrela a ptala se, jestli ji muzu s necim pomoct a ona, ze vlastne jo, jestli bych mohla nastrouhat syr. Tak jsem se do toho samozrejeme dala. Byla jsem rada, ze konecne neco rekla. Zbytek uz si ale zvladla sama. Mely jsme omeletku ja se syrem a cibuli, k tomu jacket potato a kukurice. Po tom jsem jeste dostala nejaky jahodovy neco :D Bylo t oneco mezi mousse a nasim pudingem. Zvlastni konzistence. Takova umela chut, ale tak snedla jsem to no. Ale znova uz bych to asi mit nemusela. I kdyz jsem rekla, ze mi to chutna :D Jemma to tam zas jedla sto let, mela slibenou cokladu, kdyz to sni vse. Hrozny jak to do ni lezlo, pak uz se ji to uplne obracelo a cekala jsem kdy to vrati. Obcas fakt nechapu, co u toho predvadi no. Ale nakonec to nejak dojedla. Pak se sly koupat a ja k sobe. Marka jsem vlastne dneska ani nevidela.

A Sarah mi rikala, ze Jemmu zitra hodi do skoly, protoze jede pak rovnou k doktorovi a tak mam odvest jen malou. Nemuzu se dockat, az se ji nebude chtit do skolky. Hurray! ://

Žádné komentáře:

Okomentovat