14. 1. 2013

DAY 67

Cekala jsem, ze dneska si devcatka trochu prispi. Ale vubec vubec. Obe byly vzhuru uz pred pul 8. Jemma sla koukat na telku, ale mala zas vklouzla Sarah do loznice. A byla tam s ni docela dlouho. Pak sla dolu na snidani, byla v pohode, ale pak zas zacala bulit a zpatky za Sarah. Opravdu je to s ni tedka tezky :/ Jemma od samyho rana otravovala s tim jestli pojedem do Bishop's nebo aspon do kramku tady pro sladky, protoze byl jejich sweety day. Rano jsme teda nejak preckaly. Ackoliv mala nehudka se nam stala. Jemma byla na ntb a najednou Sarah zacala neco kricet. Ja jsem zrovna natacela malou tancujici Gangam style znovu a znovu. A kdyz jsem se podivala, tak jsem videla jak se kourilo z ntb a prskal. Tak ho rychle vypnuly, polozily a neresily. Jemma i Sarah byly obe asi jen pekne vydesene.

Kolem 12 sla Sarah behat a mala do postylky. Jemma zas byla nastvana, ze bude spat urcite az do 4 a pak bude zavreno. Tak jsem ji ujistovala, ze to urcite spat nebude a sla jsem si udelat neco k jidlu, tak jsem se ji ptala, jestli chce taky. A ona ze jo. Sla mi i pomoct to udelat. Ale pak ze potrebuje na zachod. Tak sla a za chvili jsem slysela brek. Samozrejme ze vlitla k male a probrala ji s tim, ze se pujde pro sladky. Za tohle me fakt stve. Je tak tvrdohlava. Takze jsem se na ni nastvala a rekla ji to. A ona co to jako znamena. Tak jsem ji to nejak vysvetlila. Za chvili se zas objevila s omluvnym dopisem. Bylo to hezky, ale fakt nevim, kdy to verit a kdy ne.

Najedly se. I mala a to dokonce docela v klidu. Pak si Jemma chtela dat jeste jogurt, takze mala ho musela mit taky jak to videla. Ani jedna to nejdriv poradne nedojedly. Ale hrozba zadnyho sladkyho je donutila. Takze jsme poklidily a sly. Sarah ale byla behat a nemela klice. Tak jsem nevedela, jestli zamykat nebo co zejo. Jak tady maji jen kliky. Jemma rikala, at necham odemceno, ze vsechy okolni domy vypadaji stejne a jsou zamceny. No tak jsem nechala, ale fakt jsem se snazila spechat, aby se Sarah nevratila driv nez my :D V krame s nima taky na zabiti. Mala porad neco brala, Jemma nakupovala a pocitala. Kazda dostala 1,5 libry na sladky.

Domu jsme vazne nastesti dorazily drive. Jemma si hned sedla do kresla a zacala se tim sladkym cpat. Tusim, ze to snedla vse na jednou. A ze toho nemela malo. Mala si vzala jen trochu a pak jak ji nechutna tohle a tamhleto, tak jsem se trochu bala, ze bude chtit vic nebo neco, ale v klidu. Kdyz se Sarah vratila z behani, tak mala sla s ni do sprchy.

Mala protivka po sprse si dokonce sedla ke mne, snedla lentilky, koukala na telku. Pak ale zas vystrelila za maminkou.. Nejak dele jsem si sla nahoru s Jemmou hrat pexeso. Mala byla se Sarah. Ale pak to zjistila a sla za nami. Takze zas dohady, stouchani, revy a klasika.. Tak si ji Sarah zavolala zpatky. Hraly jsme docela dobu a ja uz jsem mela docela i hlad :D K vece jacket potato a nejaka kapsa slana z listoveho testa s kurecim masem a necim rajcatovym, salatek.

Amber si nejak zahadne zasekla dvere, takze nesly vubec otevrit. Jediny stesti, ze je zavrela z druhy strany a ne, kdyz byla uvnitr. Ale smula byla, ze ji Sarah ani nemohla soupnout do postele, prevlect, nic. Cekalo se na Marka. Po vece jsem s nima jeste zas zustala. Hraly jsme pexeso. Nejdriv vsechny, pak ruzne dvojce jak Jemma rekla. S malou to ale moc neslo. Porad vse otacela. Pak si tam ruzne delaly neco s vlasama, masirovaly se. Ale byl takovy klidek, pohodicka. Sarah taky rikala, ze zitra budou moct je na kolach krmit kachny. Ale ze se uvidi, podle toho jak na tom bude s kolenem. A resily, ze ja budu moct jet s nima, kdyz Marku bude v praci a tak. Tak se uvidi jestli se nekam pojede nooo :) Kdyz prisel Mark tak jsem se nejak premistila k sobe.

Žádné komentáře:

Okomentovat