25. 11. 2012

DAY 1

Letiste jsem zvladla bez problemu, az jsem se dostala na misto, kde me cekala Sarah s cedulkou s mym jmenem v ruce, jak bylo domluveno. Poznala jsem ji uz podle fotek, ale jmenem jsem se ujistila. Sympaticka a mila. Jakozto letuska ma asi pristupy vsude mozne, takze ven jsem se dostaly nejakym vchodem pro zamestnance. Venku bylo krasne, svitilo slunicko. Nalozily jsme veci do auta a vydaly se do meho prechodneho bydliste - Takeley. Cesta trvala par minut, ale bylo vazne zvlastni zvyknout si na jizdu vlevo.

Kdyz jsme prijely tak nikdo nebyl doma. Sarah me jeste jednou provedlo po dome (poprve to byla skype prohlidka :D ), usadila a chvili na to se vratil Mark s Amber. Strasne se stydela a schovavala se za kreslo, tatu,... Ale asi po pul hodce uz mi i odpovidala a hrala si. Sarah mi nabizela neco k jidlu. Popravde jsem ji nic nerozumnela, tak jsem rekla, ze je mi to jedno :D Ale ptala se dal. Nakonec jsme se shodly na bagete se syrem a rajcetem. Jeste chvili jsem si hrala s Amber pak jsem si sla vybalovat.

Zjistila jsem, ze predchozi aupair tu zrejme nenechala redukci do zasuvky, protoze v UK jsou jine, jak kazdy vi. Trochu me to nasralo, protoze to byla jedna z veci, na ktere jsem se ji ptala a rekla mi, ze to tu maji. Doufala jsem, ze to tedy bude mozne sehnat v Tescu, kam jsme se chystali. Ale rodina mi objednala novy na e-bay, first-class, takze by to melo do druheho dne prijit.

Kolem 12 jsme se tedy vydaly na nakup, bez Marka. Amber se v tom dost vyzivala. Bez reci se me na parkovicit chytla za ruku, kdyz ji Sarah rekla. Sarah me vybidla, at si do kosiku dam cokoli budu chtit, nevzala jsem si samozrejme nic. Krome musli a jogurtu, na coz me taky upozornila ona, protoze uz v mailu se ptala, co jim nejim, aby to pripadne nakoupila. Jediny co jsem ji tehdy rekla, ze jsem na tohle zvykla ke snidani, jinak ze je mi to jedno. I presto to byl nakup jako krava, do kosiku se to skoro neveslo, pas nestacil, asi 20 tesco igelitek + dalsi 3 obri, ktere mela Sarah. Nechaly jme tam asi 240£ tusim. PArada to vsechno vytahat na pas, z pasu do kosiku, z kosiku do auta a z auta pak doma...

Po prijezdu uz me Amber i sama vyzadovala. Pak nam Makr udelal obema sendvic. Po 4 jsme jely pro Jemmu. Kdyz jsme vystoupily, tak mala chtela sama ruku ode me. Tak to Sarah rikala, jake to je privilegium. U skoly cekali rodice nez se otever brana a pusti deti. Sarah me zatim prestavila nejakym rodicum. Jemma po chvili prisla. Usmivala se, pokoukavala po mne a vypadala mile.

Doma mi Jemma prinesla kytici ruzi, pro me. Takze i ja jsem jim dala sve darky. O polstarkyktere jsem jim privezla, se holky malem popraly, protoze obe chtely ruzove prasatko. Nakonec ho ukoristila Jemma. Pozdeji si ho nevlekla na ruku a litala s nim kolem. Bylo videt, ze sejim to liblio. Pak si hrala nejaka hry na ntb. Nakoukla jsem k ni, co to hraje. Tak mi to vysvetlila a nabidla mi jestli si chci sednout k ni do kresla. Prijala jsem a koukala jak hraje.
Na uvitanou

Kolem 5 jsme meli veceri - fajitas. Na vyber byla spousta veci, cim je naplnit. Holky se cim dal tim vic predvadely a Amber si s jidlem spise hrala, nez aby ho jedla. Ale to je pry u ni normalni, ze ke snidani a dopoledne sni vse, ale k veceri vetsinou nic. Jsem si jista, ze vetsina Ceskych maminek by pri tomhle chovani vyletela z kuze, ale tady je to v poradku. PO vece byly jeste opecene banany s javorovym sirupem. Pak uz nic zvlastniho. Jemma odjela na Brownies. Ja sla do sprchy a spat, protoze z UT na ST jsem nespala vubec.


Kousek Cech s sebou
Moje postylka


Žádné komentáře:

Okomentovat