27. 11. 2012

DAY 13

Dnes jsem hned po ranu Jemmu pekne vystrasila, když jsem prisla nahoru se podivat, jestli uz je vzhuru a ona me neslysela :D Pomohla mi probudit Amber ackoliv trochu nevybiravym zpusobem. Zacala ji cpat deku na hlavu, pak ji z ni zurive stahovat a tak podobne, takze se divim, ze se to obeslo bez vetsího place. Pak totiž Jemma zavelela zavod v oblikani, takze Amber se snazila, abychom byly prvni. Vyhraly jsme. Ale to samozrejme nebylo fer, protoze Jemma si musí prece oblect puncochy, byla na to sama a bla bla bla.. U snidane uz to ale zacalo. Amber ze pojede na kolobezce. Jemma samozrejme hned taky. Vzapeti si ale uvedomila, ze ji ma u taty v aute, takze pojede na kole. Tahle predstava se mi ani trochu nelíbila. Navíc jsem nevedela, jestli to ma povolene, takze zakaz. A uz to bylo tady – nafouknuta pusa, natahovani a ze teda se jde rodicu zeptat. Rikam, ze je nebude budit, zeptam se jich dyl a pojede treba jindy. Takze se samozrejme zasekla, prestala jist a podobne. Když jsem se snazila ji nejak hrozit nebo tak, tak na me zacala jeste vyjizdet mala, at Jemme nenadavam. No rano jak vysity. Nakonec jsme se nejak vypravily. Vsechny pesky, Amber jsem taky zakazala kolobezku, za to ze byla na me hnusna a aby Jemme to neprislo opet tak nefer. Amber se cestou porad zastavovala, takze za 2O minut, kdy bysme mely dojit do skoly jsme dosly ani ne do pulky cesty. Tazke jsem ji nalozila na kocar a pridaly jsme do kroku. Nastesti jsme to stihly. Jemma rikala, ze mají dnes pect cupcakes, tak ze mi pak nejaky prinese. „No to jsem zvedava“, pomyslela jsem si. Po prichodu domu jsme si s Amber hraly typicky s jeji farmou, pak domecek atd. Kdyz dolu prisla mama nebo tata, tak bylo opet vymalovano. Pak ale Sarah sla behat a Mark nekam jel. Ale to jsme zvladly v pohode. Ve 13:45 mela jit Amber na Cheeky Chimps – zpivani detskych pisnicek, hrani si a tak. Minule jsem s nima nesla, takze jsem nemela opet tucha, kde to je, ale Sarah se me ptala, jestli to zvladnu ji tam teda odvest. Opet hrdinka, zvladnu :D Kdyz mi vysvetlovala cestu, nemela jsem poneti kudy tam. Vedela jsem jen jak to místo vypada, ale ne jak se tam dostanu. Coz jsem ale nepriznala, vysla trochu drive a svete div se, nasla jsem to. Ale ona to nebyla zadna rocket science :D Stravila jsem tedy asi 45 zpivanim, behanim, skakanim a tak :D Nechtelo se mi s ni jit domu, kdyz jsme meli jit pak vyzvednout Jemmu a bylo mi jasne, ze bych ji zas nemohla dosat od maminky a tatinka, takze jsme sly rovnou pro Jemmu do skoly. Amber cestou usnula a před skolou jsme cekali asi 15 minut. Tentokrat jsem trochu nevychytala obleceni, takze jsem docela mrzla. Kdyz prilitla Jemma (jako jedna z posledních – coz me taky nervuje, protoze se vzdycky bojim, ze neprijde :D ), tak mi prinesla ten cup cake, resp. jeho polovinu. Ale i tak jsem byla dost prekvapena, protoze ja sama jsem na to uz davno za ten den zapomnela. S Amber zacala v kocare trast, cpát ji tne cupcake do pusy, ruky a opet ji budit, parada. Dalsi vec byla, ze mela Jemma skvely napad – pujdem jeste na hriste kousek od skoly. Takze se zavolala mamince a slo se. Hriste to byly dve – moc pekny, to je pravda. Ale ja uz jsem byla vazne docela zmrzla. Takze si devcata, hlavne tedy Jemma chvili zaskotacily a pak jsem videla, ze uz i Amber se uplne klepe zimou, takze se vyslo. Cesta se taky pekne tahla, ale nakonec jsme se dostali nejak domu. Nasledovala veca – omeletka plnena sunkou a syrem, opecene brambory, fazole a jako dezertik opeceny banan se zmrzlinou.


Takeley Chapel - misto, kam chodime na Cheeky Chimps


Žádné komentáře:

Okomentovat