27. 11. 2012

DAY 14


VOLNO. Takze jsem si opet trochu prispala. Pro snidanku jsem si sla asi o pul desate. Pozdravila Sarah a akorat prisla mala Amber, ze pojedou na snidani zas do mekace. Premistila jsem se k sobe a Amber za mnou. Pak jsem jen slysela, jak nekam odesli. Asi za hodku jsem sla do kuchyne a tam vzkaz, ze jeli jen nkam ven, vrati se za par hodin. Ja jsem chtela trochu prozkoumat okoli, tak jsem se vydala ven, ackoliv pocasí nebylo moc prochazkove. Chela jsem najit nejakou kavarnu o ktere mi rikala Sarah, ale to se mi nepovedlo nebo jsem ji spatne pochopila. Navíc tady je kazda ulicka pomlu slepa, takze jsem se vzdycky nekam vydala a skoncila pomalu v neci zahrade :D Zacala cim dal tim vic mrholit, takze jsem se jen stavila v kramku na krizovatce. Chtela jsem koupit nejake kytky a nebo neco sladkeho, pekneho jako podekovani. Ale nic takoveho nemeli a nebo to bylo predrazene, jak to tak na vesnici v jedinem kramku byva. Koupila jsem si jen nejake dvoje coko bonbony za 2,50, protoze jsem tam tak po tom kram chodila, obsluhovali takovi dva starici, ze mi bylo blbe odejit s prazdnou. Pak jsem se stavila jeste vedle, kde meli prevazne casopisy a noviny, ale také nejake jidlo a tak, ale tam uz jsem si nic nekoupila a vydala jsem se zpatky. Kdyz jsem se asi po hodce doma vydala nahoru, ze si vezmu neco k jidlu, tak se vratil zbytek. Jeste jsem vyndala mycku a pak si udelala sendvic a zas zapadla k sobe, kde jsem stravila asi cele odpoledne.BTW opet nezklamali mistni lide, vsichni (tech par lidi, co jsem potkala :D), se usmivaji nebo zdravi. Asi je to take tim, ze jsme na vesnici, ale i tak. Potesil me takovy starsi postak. Potkala jsem ho dvakrat a podruhe jsem mu uvolnila cestu a on „Thanks darling“. Uz to vidim v Cechach, jak by protivna postacka jeste drzkovala, co se vubec pletu na chodniku :D Kolem 7 jsem slysela Marka se Sarah ja si neco spitaji za mymi dvermi a za chvili klepala mala, tak jsem vylezla a Sarah mi rikala, ze Mark s Jemmou budou mit k jidlu cinskou kachnu, tak jestli chci taky, protoze ona to nema moc rada, tak ze si udela jen sendvic. Tak rikam, ze si dam taky radeji jen sendvic, protoze jsem nevedela co a jak presne chystaji si oni. Mark pak usoudil, ze nejlepsí bude kdyz ochutnam pokud budu chtit, abychom vedeli pro priste. Takze kdyz prisel cas vecere, tak jsem ochutnala. Slo vlastne o obranou pecenou kachnu, zabalenou v nejake slabe tortilce s okurkou a nejakou omackou, kterou jsem si teda nedala, ta mi vubec nechutnala :D ale jinak mi to chutnalo, dost. A cela vecere byla takova prijemna. Mark hodne povidal o tom jidle, pak i na jina temata jsme zabrousili a ja konecne se trochu citila. Taky me potesil, kdyz rikal, ze mam dobrou anglictinu a kdyz jsem rekla, ze moji ucitele si to nemysleli, tak se divil. Po vece opet to nejlepší cokoladove trifle. Pak chtela Jemma videt moje nausnice, tak jsem ji vzala k sobe. Strasne se ji libil jeden maly igelitovy sacek, ve kterem jsem ty nausnice mela a ze kdyz ji ho dam, tak uz mi never ever ever ever ever (rekla to 40krat) nebude lhat, tak jsem rekla, ze to musíme ale potvrdit na papir, vytahla jsem svoje sesity a zalibil se ji jeden s Hello Kitty, za který slíbila, ze bude 60 dni hodna. Takze jsem na ni zítra velice velice zvedava.. 

Anglicka klasika

Coko trifle - nejlepsiiii dezert :)

Tak tady si ziju

Smlouvy :D

Žádné komentáře:

Okomentovat