27. 11. 2012

DAY 11


Rano se mi absolutne nechtělo vylezt z postele a jit se najist, ackoliv jsem mela hlad uz od vecera. Ale vedela jsem, ze se musim omluvit za to vysavani. Nakonec jsem se tedy vykopala a sla si do kuchyne pro snidani s pripravenym proslovem. V kuchyni však nikdo nebyl (BTW nasla jsem tam vylepeny novy rozpis a v nem byly mimo jine vyrazne vyznaceny i moje narozeniny, coz me hodne potesilo), ale vedle v obyvaku bezela televize. Tusim, ze tam vsak byla jen mala Amber. Takze jsem srabacky zalezla zpet, snedla si snidani, coz mi asi dodalo energie a odvahy (plus ty narozeniny v rozpisu mi nedaly nechat to jen tak) a ja vyrazila na druhy pokus, kdyz jsem slysela nahore Sarah. Kdyz prisla do kuchyne, tak se smala a mile pozdravila jako vzdycky. Coz me jeste vic nakoplo. Pak mi dala novy rozpis a ja spustila.. Ze jsem se chtěla omluvit, protože jsem slyšela nekoho teda vysavat, ale ze jsem to chtela udelat dneska, jak jsem zvykla z domu. A ona se jen usmala a nenee, tak to vubec není.. Vubec si to neber, ja to delala jen proto, ze jsem mela dost energie. Tak jsem rekla, ze jsem se fakt citila too bad a ona, ze vubec, ze v pohode a ze teda dneska muzu vytrit.. A ze pak jedou nekam jen nakoupit, tak jestli chci s nima, ale ze to nebude asi nic velkeho, tak jsem rekla jen okay a rikala jsem si, ze asi ani nepojedu a uziju si klidu. Ale spadl mi další sutr ze srdce a sla jsem si spokojene do svého pokoje. Kdyz v tom ale za mnou prilitla Jemma, ze premluvila mamku na snidani na to nejlepší místo – McD (rikam si WTF? :D ) a pak ze pojedou na nakupy, tak jestli chci s nima. Tak jsem vysvetlila, ze musim do sprchy, chtela jsem si umyt vlasy a tak, ze to proste nestiham ale dekuji. A ona, ze to ale nebudu moct ani na ty nakupy, tak rikam, ze to chápu, ale ze se neda nic delat, tak pry ok. Za chvili ale prilitla znovu, ze to rekla mamce a ze 2O minut pockají a nebo pokud nechci do toho mekace, tak se pro me pak otoci. Rikam dobra, tak ja jdu se sebou neco udelat. Snidane u Meka, nic zajimavyho. Jen ja bych tohle asi k snidani nemusela no, jeste ze uz jsem byla PO a vystacila jsem si s vodou :D A pak se jelo do Sainsbury’s, myslim. Kazdopadne uz jsme tam byly, před tim u toho zubare. Jemma si opet vyprosila jit se mnou, ale nema po mne nic chtit o nic prosit. Stravily jsme kupu casu v Claire’s, kde kdyz jsem videla vsechny ty doplnky a tak, tak jsem mela pocit, ze to tam vykoupim. Ty nausnice aaaaa.. Nakonec jsem to ale omezila jen na retizek pro segru a pro me. Nemela jsem totiz ani tolika penez. Jemma me premlouvala at ji kooupim penezenku, ze mi za ni pak peníze da a ze jeji mama se to nemusi nikdy dozvedet, ze ji reknem, ze jsem ji dala nejaou svoji starou. Tak rikam, ze to teda ne. Pusa samozrejme nefouknuta, smutny oci. Ale nic. A pak ze ma hlad, tak jsem ji koupila nejake susenky, syr a sunku v jednom baleni, ze se z toho udelaji takove „jednohubky“. Snedla toho sotva pulku a ze uz nechce a zacala to „nenapadne“ vyhazovat do kose. Takze jsem to schovala. Po chvili nam volala Sarah, ze uz jdou k auta. A v tom Jemma prisla s tim, ze to teda musíme vyhodit, ze se mama nesmí dozvedet, ze jsem ji to koupila, ze by se zlobila. Tak ji rikam, proc to rika az ted. A ona, ze takhle proste „pracuje“ no. Rikam diky. Pak jsem se snazila ji trochu zahrat na city a rekla jsem, ze jsem rada, ze jsem ji tu penezenku nekoupila, kdyz me takhle zklamala a ze uz ji nikdy nic nekoupim a ani nebudu moct verit, tak se omlouvala a tak. Odpoledne uz jsem pak hlidala holky, i kdyz jsem mela volno. Ale Sarah me poprosila, ze si chce jit zabehat, tak jestli nemam nic jineho. Rikam proc ne. Tak jsme meli s Jemmou zas jeji slavny Art club. Od 5 jsem mela mit babysitting Amber, protoze se zbytek chystal na nejakou dalsí oslavu. Asi o pul 5 jsme povecerely testoviny s kukurici, syrem a kecupem. Pak mi Sarah rekla neco o sprse a jestli bych pak holkam nemohla vyfenovat a Jemme vyzehlit vlasy, nez se pripravi ona. Tak jsem zacala napoustet vanu, ale v tom mi Sarah rekla, ze ona se s nima vysprchuje u nich. takze jsem to pred tim spatne pochopila. Ale fenovani a zehleni platilo. Kdyz byli vsichni tri ready, tak se pomalu vyplizili, kdyz jsem si hrala s Amber s modelínou. Kdyz asi po pul hodce prisla do obyvaku a nebyl tam Jemma, tak zacala bulit, ale zkusila jsem na ni trik, co mi poradili rodice – „Hele, co to je tamhle na obloze?“a v tu ranu prestala a zacala to zkoumat. Pak uz jsme jen koukali na telku. Ja jsem poklidila v kuchyni, setrela a kdyz prisel casu lozit Amber, tak opet trochu brecela, ale rychle prestala. Takze dnesek jsem opet prezila a snad i zvladla J

Muj ulovek - krize ted proste leti :P

Žádné komentáře:

Okomentovat