27. 11. 2012

DAY 12


Mmmm, takze tady je to proste jak na houpacce.. Jednou mam krizi, kterou vzapeti prekonam, jednou si myslim jak jsem to zvladla a rano zjisim, ze kulovy.. Jako dnes.. Rano jsem sla nahoru, kdyz jsem slysela, ze je mala vzhuru, vsechno v pohode, zadny breceni.. Ale povida mi neco, ze je mokra.. To rika dost casto, ze ma mokry polstar, vetsinou od breku, tak me to neprekvapilo.. Ale pak jsem to videla.. Pocurana.. Protoze ja ji zapomnela vcera dat na noc plinku :// takze rychle prestrojit, sundat povleceni a uz mi zas srotovalo v hlave, jak to vysvetlim, jak se omluvim a tak.. Porad dokola :// Nasnidaly jsme se, Jemma koukala uz dole na televizi.. Pak prisla rano Sarah, jestli byla mala v pohode vcera.. Rikam ze jo, ale, ze se omlouvam, ale zapomnela jsem na tu plinku.. Tak se tak podivala.. A jestli se jako pocurala..rikam ze jo.. Tak uz nic nerikala.. L No nic, zivot sel dal.. Behem dopoledne se mi podarilo je postupne primet ke snidani, vycisteni zubu, učesat je.. Ale Jemma skoro cele rano koukala na televizi.. Co skoro. Az nekde do pul 2.. Ale opet byli doma i oba rodice, takze jsem nemela sanci.. Porad nevim, jak se chovat, kdyz tu jsou. Sami rodice mi rekli, at s holkama delam, jakoby tu nebyli.. Ale jak ja to mam delat, když holky se tak nechovaji a vyzaduji jen je!? Mala nemá problem s tim mi rict, at drzim hubu. Kdyz se Amber vyspala, tak jsem holkam udelal sendivce k obedu, Jemma naplnila jejich lunch boxes a sly jsme na hriste. Tam se najedli a hraly si. Ale to nebylo vubec nic na moje nervy, protože bylo vsechno mokre, vlhke, takze se to klouzalo a ja jen videla jak driv nebo pozdeji jedna skonci na zemi, rozbije si pri nejmensim pusu a spusti se rev. Nastesti uz me zadna takova katastrofa dnes necekela. Asi po hodce a pul se Amber ozvala, ze potrebuje curat, tak jsme sly domu. Celou cestu domu nas Amber necim bavila, takze kdyz jsme prisly, tak Jemma rikala rodicum, ze to bylo jeji nejlepsi odpoledne nebo co a vysvetlovala proc. Tak to jsem byla aspon rada, ackoliv ja na tom moc zasluh nemela :D Po prichodu jsem si s Amber chvili hrala s modelínou a Jemma opet televize. Mark varil veceri. A udelal mi kafe s nejakou prichuti, kterou koupil ve Starbucks. A na to, ze kafe normalne nepiju, tak tohle bylo vazne hooodne dobry J U vecere me „pochvalil“ ze zatím vsechno jidlo ochutnavam a zvladam v pohode. Dneska jsme meli nejake mlete maso s fazolemi a chilli plus ryze. Ale to bylo teda pekne spicy! Nejdrive mi to chutnalo, ale pak uz jsem citila, jak jim přes moc.. Sedela jsem u stolu jako poslednicek s holkama a poslední sousto jsem citila az v krku, když jsem prisla do pokoje, tak jsem myslela, ze snad pujdu zvracet, ale snad dobře.. Lezim a pisu tohle, tak snad do rana budu okey. Ale vim, ze priste uz zadne takove prejidani. Jsem zvedava, co me ceka zítra….


Žádné komentáře:

Okomentovat