25. 11. 2012

DAY 8


Vubec se mi tu nechce vstavat.. Kdyz jsem dneska prisla do kuchyne, tak Jemma uz tam byla. Oblecena a pripravovala si snidani. Takze jsme se spolecne nasnidali a pak sly probudit Amber. Kupodivu vse probehlo i bez breku a tak. Sarah se zrovna chystala do prace, takze tu byla taky. Casu jsem mely dost, takze se holky jeste rano divaly i na televizi. Amber prisla s tim, ze by chtela jet na kolobezce.. Kdyz to rekla, tak jsem myslela, ze me omejou uz jsem videla jak se nekde rozbije nebo tak. Nastesti ji to pak preslo, ale napad se zrejme zalibil Jemme.. Takze jsme se v klidu vypravily – Ameber v kocarku a Jemma na kolobezce.. Po par metrech kaminek, flak ho a Jemma na zemi. Odreny nos, koleno a dlan.. Samozrejme brek, kolobezku nechtela a ja nevedela co. Ale vrazila jsem ji to do ruky a slo se dal. Ptala jsem se ji, jestli ji mam pak vzit kolobezku zpatky a pry jo. Ale po chvili uz byla OK a na kolobezce dojela do skoly. Strasne se schovavala aby ji nikdo nevidel, ze vypada hrozne a tak. 

Ja jsem dosla s Amber zpatky domu, kde jsme si hrali. Byl tu i Mark. Coz je vzdycky nejhorsi.. Kdyz je doma nekdo z rodicu, tak me aboslutne nerespektuje a vyzaduje proste jen je. Mark pak ale musel nejak po desate k zubari. Tak se nenapadne vytratil, coz je taky pro Amber lepsi. Ale ta to postrehla. Trochu zabrecela, ale jinak v pohode. Byly jsme spolu samy az zhruba do 3. Nekolikrat jsem se ji ptala, co chce k jidlu a tak, nemela hlad.. Ale zacala pak byt protivna a chtela do postele. Takze jsem ji tam asi v pul 2 dala. Dumala jsem nad tim v kolik mam vyzvednout Jemmu. Protože vcera mela do 15:20 ale dnes jsem mela v rozvrhu napsano jeste „netball a 16:30.. Ale nevedela jsem co to a jestli v tolik to konci nebo zacina. Takze jsem psala Sarah smsku.. ta mi napsala, ze by to mela mit, ve skole a v tolik to konci, ale ze se mam jesete poradit s Markem. Diky, ten nebyl doma :D Takze jsem psala smsku jeste jemu.. Ten mi chvili na to volal. Coz bylo to, ceho jsem se bala.. ale nastesti jsem mu vsechno v klidu rozumnela.

 Amber jsem asi po hodce vzbudila, opet dokonce i bez vetsiho place. Ptala jsem se ji opet co chce jist.. nemela hlad. Ale když prisel domu Mark tak to najednou mela. Takze jsem vypadala, ze ji nedam ani najist. Supr. Pak jsem ji pripravila, ze pujdem teda vyzvednou Jemmu, ale to me zas zastavil Mark, ze pro ni zajede, protoze stejne musí na postu. Byl tam totiž balicek. Když jsme byly doma s Amber, tak tu byla postacka, ale ja jsem neotvírala :D Když Mark privezl Jemmu tak jsem za ni sla. Vcera mi basnila o tom, jak me bude ucit malovat a takovy veci, takze jsme meli hodinu „Art clubu“ :D, pak uz jen veca, opet varil Mark – bramborova kase, rizky a kukurice. Po veceri jsem se presunula uz jen k sobe a sbirala odvahu se jit zeptat nahoru, co presne po mne jakoze vyzaduji a tak. Jednou uz jsem byla se svm planem c oa jak se zeptam nahore, ale Sarah nikde. Takze jsems e zas premistila k sobe a plan se odsuova na zítřek :D Dobrou

Žádné komentáře:

Okomentovat