25. 11. 2012

DAY 6



V nedeli jsem mela volno. Takze snidanka, sprcha a nejaky se poflakovani v pokoji. Pak jsem skypovala s kamosema, kdyz mi mala prisla rict, ze pojedem nekam na nakupy. Takze jsem se pomalu pripravila a jelo se. Venku osklivo a jeli jsme docela dlouho. Zas dalsi nakupni centrum. Nejdrive jsme sli do T. K. Max nebo tak neco. Sarah sla jinam. Mark s Amber a Jemma se mnou. Stravily jsme strasnyho casu v hrackach, prekvapive. Jemma prohledavala vsechny kufriky a vytahovala z nich takove ty pytliky s kulickama, co se vsude davaji a ted nevim proc to tam vlastne je. Kdyz jsem se chtela nekde podivat ja, tak jsem nemela moc sanci. Vyhlidla si panenku, kterou proste musela mit, takze jsme v tom velkym obchodaku sly najit tatu. Ten rekl, at si pocka na mamu a at taky jde nekam se mnou, ne jen do hracek. Takze chvile v damskym, ale pak jsme se zas vratily k hrackam. Porad chtěla za mamou, aby vedela, jak to bude s tou hrackou, coz jsem ji samozrejme nechtela dovolit, protoze jsem se tam nevyznala a nic. Az ji ode me nakonec zavolala, kdyz Sarah akorat prichazela. V tom obchodaku jsme stravili dalsí asi hodinu snad, ale to uz jsem si alespon mohla jit po svem. Pak jsme jeli kousek vedle, kde bylo nejake nakupni centrum, ted si nevzpominam na nazev a ani nevim, kde to bylo :D Ale první me zaujal tripatrovy Primark, vedle HM. Nejdrive jsme se sli najist. Mohla jsem si opet vybrat cokoli jsem chtěla. Zvolila jsem Pizza Hut. Pizza byla trochu zvlastni, uplne jina nez normalni. Spis mi to chutnalo jako nas langos. A k tomu hranolky, ty mají korenene ale chutnali mi vice, nez treba normalni. Holky chtely po jidle jeste zmrzku, tu uz jsem s diky odmitla. A pak se mohlo vyrazit – rozchod a nakupy. Jemma chtěla jit opet se mnou, bylo mi blbe rict, ze bych radeji sama, takze se slo. Byla ale varovana, ze zadne hracky a tak. První kroky vedly presne do jednoho z tech „zakazanych“ kramu, ale jen jsme ho prolitly a slo se po mem. V Primarku jsme stravili celkem dlouho, ale uz me to tam tolik nezaujalo jako poprvé. Nevim, jestli to bylo tim, ze to bylo vse tak velke a uklizene. Co me ale fakt zaujalo bylo doplňky. Takze jsem nakonec odesla se tremi pary nausnic a jednim drdolnikem. Jemma zacala vytrapovat po sladkem, rekla jsem ze treba pozdeji, když bude hodna. Opet slibovala hory doly. Kdyz jsme byly v oddeleni se spodnim pradlem, tak mi zase rikala, ze jsem lepsi nez predchodi Tereza, ze ta uz by ji nadávala, kdyby se jen neceho dotkla a tak. Prosly jsme jeste par dalsich kramu, ale pak uz se nachylil cas, kdy jsme se mely vratit. Takze jsme pomalu sly. Sarah psala, ze za 1O minut tam budou. Jemme jsem nejak slíbila sladke, když nevim co ted uz. Pak jsem si ale uvedomila ze nemaji sweety day a rekla jsem ze nic nebude. A uz zas spustila, zacala natahovat a tak. Tak jsem ji dala libru a sla si neco koupit. Rodice se ale nesmeli nic dozvědet. Pak Sarah psala, ze je v Primarku, tak jsme sly za ni tam. Volal Mark, ze je ve Starbucks, tak jestli pry něco chci. Opet jsem s diky odmitla. A jelo se domu. Prijeli jsme asi v pul 10 anglickeho casu. Takze uz jen facebook a spat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat