28. 11. 2012

DAY 22

Na dnesek jsem zas usinala trochu s obavou. Vcera mi totiz Sarah rekla, ze Jemmu vezme do skoly, protoze jede do prace. Jenze kdyz jsem si narizovala budik, tak mi doslo, ze nevim, jestli mam Jemmu vzbudit jako normalne nebo muzu dele. Sla jsem se Sarah nahoru zeptat, ale v obyvaku uz byla tma (Mark na nocni a Sarah uz zrejme u sebe).  Takze jsem se proste rozhodla ji vzbudit o trochu dele nez normalne. 

Moje problemy za me vsak vyresila Amber. Budika mam na 7 a do kuchyne se presouvam kolem 7:20 a ve 30 jdu budit holky, pokud se neprobudi drive. Dneska uz ale ve ctvrt jsem slysela malou brecet. Takze jsem letela nahoru. Z pokoje vylitnul i Mark, v trenkach :D, takze rychle zase stydliv zalezl zpet. Ja sla za Amber a ta byla vylekana z pavouka, resp. pidipavoucka. To byla jen tecicka na zdi a ona to proste videla a byla vydesena. Z pavouku ma fakt hruzu. Dost mozna proto, ze ji s jednim plysovym neustale strasi Jemma. Tak jsem ji uklidnila a sly jsme dolu. Jemmu jsem chtela nechat jeste chvili spat, protoze mela cas a rano je vecne ospala. Ale chvili po nas prisla do obyvaku, proc jsme ji tam nechaly. Tak jsem ji to vysvetlila. Holky chvili koukaly na telku a nasledovala typicka snidane. 

Amber byla cele dopoledne tak nejak ok. Koukala na telku, hrala si sama a pak jsme tancovaly a zpivaly jeji detske pisnicky (ktere poustela ze sveho iphona, co ma na hrani.......).Pak prislo poledne, kdy mi rekla, ze ma hlad, tak se ji ptam co chce, davam ji na vyber a najednou zas hlad nemela a zacala byt protivna. Tak jsem ji navrhla spanek. Ale to taky samozrejme nechtela a zacala fnukat a shanet se po rodicich. Mark byl po nocni, tak jsem nechtela aby nejak brecela nebo neco. Pak odesla s tim, ze jde do sveho pokoje, protoze jsem zas asi byla naugty a nechtela jsem se ji omluvit za neco, co jsem neudelala. Jenze misto do svyho si to zas vlitla do loznice. Prisla mi oznamit, ze ji ulozi tata. Takze super, opet ho vzbudila. Ja jsem se jako vzdy omlouvala, tak pry je to v pohode, ze stejne takhle obvykle po nocni vstava. Ale kdyz ma jit vecer na nocni, tak tam mam zavirat takovou branku, aby se pres to Amber nedostala. 

Kdyz jsem ji za asi hodku a pul probudila tak byla opet ubrecena a tatinek, tatinek. Nejak se mi ji ale podarilo nakrmit a nechat Marka bez povsimnuti odejit. Mluvil se mnou nenapadne a nekoho mel pri tom jeste na telefonu, takze jsem nevedela jestli jsme se dobre pochopili ohledne vyzvednuti Jemmy, takze jsem psala jeste ujistujici smsku a obratem obrzela hovor. Spravne pochopeno a overeno :)

Jemma ke mne prilitla se slovy, kde mam lizatko a pak mi vrazila trumpetu at to vezmu, ze je jako dost tezka a sla rychle napred. Rvala jsem na ni, nic. Zastavila se na prehode a kdyz jsme presly, tak zas utikala pryc. Po par metrech jsem ji odchytla a ptala se ji co to ma jako znamenat. A ona, ze je nastvana a ani nevim jak. Tak jsem se ptala, co jsem zas udelala spatne. A ona, ze ja nic, ze me ma rada, ale ze je fakt nastvana. Tak jsem ji vysvetlovala, ale ze podle toho chovani to nevypada, ze me ma rada, a ze si nemuze jen tak beze slova utikat a ona pak na me vybafla, ze "april".. ze si jen delala srandu, ale ze se omlouva a ma me rada. Pak si nasedla do kocaru, kdyz Amber sla po svych a "vytahovala" se pred spoluzackou, jaky ma odvoz.  Opet jsme pekne zmokly. Amber klasicky neposlouchala, behala moc blizko silnice a podobne. 

Doma jsme uz jen koukaly na telku, resily neustale vylevy male Amber apod. K veceri na rychlo testoviny se syrem a kecupem a jako dezert zele s mandarinkama tentokrat :) Mark s nami ani nejedl, nevim proc. A celkove mi prisel dneska nejaky podrazdeny a tak. Az jsem z toho pojala pocit, ze neco delam spatne a ze me urcite pomlouvaji po tom, kdyz jsou sami :( Takze v pokoji na me prisla dalsi moje kriiiiiza a svezlo se vsechno, to jak se mi stystka, jak jsem sama (mysleno bez nejakyho toho blbecka trapitele), atd atp. Zitra se chystam do Bishop's Stortford sama, na nejake ty nakupy, tak snad trefim a hlavne si zlepsim naladu. 

Dobrou

Žádné komentáře:

Okomentovat