25. 11. 2012

DAY 2


Konecne jsem se vyspala, vstavala jsem asi v 11.. Jak jsem se pozdeji dozvedela, tak Sarah sla s malou nekam do kavarny, abych mela klid se poradne vyspat. Casem jsme jely vyzvednout Jemmu a pak nasledovala cesta do mesta k zubari. Jemma sla bez problemu, ale Amber se bala, takze zustala se mnou v cekarne. Sarah mi taky uz dala prvních £70. Asi jsme se nejak spatne pochopily, ale ve zpravach jsem se ptala jestli by mi nemohla to davat tydne nez mesicne, protoze nevim, jestli bych mela dost svych penez na to, abych prezila první mesic. Pak se me tady na to jeste nejak ptala, ale to jsem asi nevedela co presne po me chce, takze jsem ji asi odsouhlasila, z nemam peníze nebo nevim :D kazdopadne to potesilo J 

Po zubari me Sarah poprosila, jestli by mi nevadilo zustat chvili s holkama v kavarne u Mark & Spencer , ze by si jen skocila nechat dodelat nehty. Rekla jsem proc ne. Takze nam vsem koupila, co jsme chtely. Mne doporucila Scons with cream and jam, typicke anglicke jidlo. Kdyz ale holky vypily svoje piticka a snedly coko lízatka, tak mi bylo jasny, ze je na miste uz neudrzim. Jemma prisla s tim, ze me provede po obchodech.. Moc se mi do toho popravde nechtelo, protoze ona je hodne blazniva a tak. Bala jsem se hned první den s nima nekde vyrazit sama do mesta, ze se mi nekde ztrati nebo tak. Ale na druhou stranu mi bylo jasny, ze na miste je taky dlouho neudrzim. Takze jsme vysly. Nechala jsem se vest Jemmou. Prvni zastavka byla uz primo v obchodaku Mark & Spencer, kde musely vsechno vyzkouset, osahat, se vsim si pohrat. Jemma si vyhlidla nejaky kufrik, ktery proste musela mit. Dale jsme pokracovaly az jsme dosly na místo, kde si Sarah nechavala delat nehty. Nastesti uz byla skoro hotova, takze jsme pockaly na ni a sly zpatky se podivat na ten zazracny kufrik. Zjistlo se ale, ze stal vic, nez si Jemma nasla, takze bylo po starostech. Cestou mi Jemma rekla, ze jsem lepsi nez predchozí Tereza, ze je se mnou vetsi sranda. Nevim jak tak soudila po prvnim dni :D 

Kdyz jsme prijely domu, k veceri na rychlo pizza, tak jsem poprve holky hlidala, protoze Mark a Sarah sli oba na rodicak. Po navratu vsechno v poradku, Jemma mela vyborne hodnoceni, az se jim tomu ani nechtelo verit, takze klidek J

Žádné komentáře:

Okomentovat