22. 11. 2012

My new English family..

...presne tak se mi podepsali po dohodnuti, ze obe strany souhlasi. Bylo to mile. Vice o nich.. Jedna se o 4clennou rodinu. Rodice - Mark a Sarah a dve holcicky Amber (skoro 3) a Jemma (8). Bydli na vesnici jmenem Takeley. Je to zhruba na puli cesty mezi Cambridge a Londynem. 10 minut od letiste Stansted. Rikala jsem si, ze to bude fajn. Kousek do obojiho a ze treba primo do Londyna jsem nechtela. Moje "pracovni" doba take neni typicka jako u vetsiny aupair (volne vikendy). Sarah je letuska a Mark dela na smeny. Takze moje dny se lisi podle toho jak oni potrebuji. Coz jsem si taky rikala, ze bude lepsi, ze to nebude tak stereotypni. Predchozi aupair byla take Ceska a take Tereza. Dali mi na ni kontakt, takze jsem si rodinu trochu proklepla a zjistila zhruba co a jak. Ted uz jsem vedela, ze tohle neni zadny fake. A tak jsme se nakonec dohodli na mem priletu 7. listopadu. Predchozi Tereza odletela 5., takze jsem ani nemela moznost se s ni potkat nebo tak.
Ze zprav jsem vedela, ze maji trampolinu, coz bylo fajn, kdyz jsem rekla, ze jsem v Cechach chodila na jumping. Ze holky se rady divaji na MTV. Jejich i Sarah vasen jsou hadry a tak, coz bylo super. Pri skype se me ptaly na nejoblibenejsi jidlo a ja vyhrkla, ze asi testoviny, coz jsem se taky trefila do vkusu. No proste vypadalo to vse dobre :)
Kdyz jsem o vsem vypravela brachovi, tak mi rekl, ze uz me takhle stastnou nevidel nekolik let. A asi na tom neco bylo. Vazne jsem se tesila, ale zaroven se bala a cim vic se to blizilo, tak se mi styskalo i kdyz jsem jeste byla doma...

Žádné komentáře:

Okomentovat