27. 11. 2012

DAY 20


Pondeli a zase vstavacka. Rano bez vetsich potizi nebo zajimavosti, klasika – Jemme se nechtelo vstavat a bylo ji blbe, nejaky ty hadky, apod. Jen Jemma zas vytahla jestli muze jet na kole. Tak rikam, ze uvidíme podle casu, ale ze nic neslibuju. Tak rikala, ze musíme vzit hlavne maminy klice, kdyz tema myma to neslo. Casu jsme moc nemely, ale nechala jsem ji to zkusit. Uspely jsme! Konecne. Bylo videt jakou ma radost a je spokojena. Ja uz jsem vsak tolik nebyla, protoze Amber jela na kolobezce a ja tahla kocar. Neustale se predhanely, ujizdely mi apod. Az jsme dosly k nasí slavne krizovatce. Holky mely opet naskok. Jemma na semaforech zastavila. Ale kdyz se k ni dostala Amber, tak zrovna zacaly semafory davat znameni ze zelena. Jenze to bylo na druhe strane. Ale Amber to moc nezajímalo a tak proste vlitla do krizovatky. Takze jsem zacala jecet ja i Jemma a pro Amber jsem se rozbehla. Nastesti nic nejelo a ona se nedostala daleko. Ale nezajem, nalozila jsem ji do kocaru, vynadala. I Jemma ji domlouvala. Zacala natahovat, ale v klidu. 

Kdyz jsme odvedly Jemmu tak akorát zacalo pekne prset.  Takze jsme krasne zmokly. Kdyz jsme prisly domu zakon schvalnosti se projevil – prset prestalo, dokonce vylezlo slunicko.  BTW se mi u skoly velice libil jeden zrejme tatinek :D Krasna postava, snedy, krasne obleceny a naaaadherne vonel :D  Amber je cim dal tim neposlusnejsi a dela si co chce. Jednak vlitla rodicum zas do loznice, vymenila si asi 5 outfitu a porad něco. 

Kdyz jsme mely jit na Cheeky chimps, tak se ji opet nechtelo. Nakonec ale sla. Prubeh stejny jako minule. Stydela se, ale casem zacala pomalu zpivat a reagovat. Kdyz jsme vysly, tak opet zacalo prset. Diiiiiiky. Mely jsme jeste cas, tak jsme se stavily doma. Chtela jsem se zeptat Marka, jestli by nezajel pro Jemmu, protože prselo vazne docela dost. Jenze mi nedoslo, ze ma nocni a nechala jsem Amber mu vlitnout do pokoje a ona ho vzbudila. Tak jsem se zeptala. Pro Jemmu, ze samozrejme dojede. Jeste jsem se pak omlouvala a pry to je v pohode, ale nevim no:/ 

S holkama jsem byla az do vecere. Byla pizza. Pak se me Sarah zeptala jestli nechci jeste maly zbytek te me oblibene vecere, ze to jinak vyhodi. Tak jsem si jeste dala. Musela se jeste pochlubit Markovi, ze mi chutnala tolik, ze jsem si ji dala tri dny po sobe:D Pak prede mnou pristal jakysi citronovy kolac, pry tradicni tady. Tak dekuju Marku :D U vecere byla docela sranda. Mala delala porad nejake voloviny, Sarah si delala srandu z Jemmy, protoze si nejak nevymenila kalhotky a ted ji to furt predhazuje a tak. Chvili jsem se smala, az mi tekly slzy. 

Po veceri jsem jeste zustala, kdyz Jemma delala ukol. Chtela abych ji s tim pomohla. Pak ji ale mala trochu pomackala papir, na ktery to mela psat. Takze zase brek a vratila se ke mne do kuchyne, jak ji nesnasi, ze ji jednou zabije, ze kdybych tu ted nebyla ja a jeji mama, tak uz by ji zabila a tak. Tak jsem ji snazila uklidnit, ale byla pak protivna i na me. Tak rikam, ze se snazim ji pomoct a pochopit ale jestli nechce, ze muzu jit k sobe. A ona, ze se omlouva, ale ze je frustrovana :D Nu, ukol jsme nejak dodelaly a byl klid. Pak zacala delat blbiny ve stylu, ze vzala moji ruku a dala si facku. Cumela, ze jsem ji jako asi nebranila a hnedka na mamu, ze jsem ji dala facku, ale smala se u toho. A Sarah jen rekla, ze pro to mam jeji plny dovoleni to udelat kdykoli budu chtit :D Vecer byla nahore jen Sarah a ja premyslela jestli jit treba za ni nebo tak, ale porad proste nevim jak se k ni dostat, o cem se bavit a proste mam nejaky blok v konverzaci:/

Žádné komentáře:

Okomentovat